Gå til innhold

Reflektor på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så kveldens program "øyvind het han"??

Jeg fikk bare med meg siste halve timen.. Håper det går i reprise.

Jeg husker Øyvind godt! En skikkelig herlig gutt.. Det var alltid en god klem å få da jeg traff han!

Jeg synes filmen om han var fin,.. og var ikke rent rørt da jeg fulgte programmet!!

Skrevet

Ja, jeg så det. Har ikke gjort meg opp noen mening enda, om han var komisk eller søt. Men jeg gråt ikke da han døde, så han kan ikke ha rørt så dypt i meg, for jeg griner jo av "alt"...

Skrevet

jeg valgte å se Amish in the city istedenfor.

men håper det kommer i reprise.

Skrevet

Uff, kanskje jeg er stygg nå men jeg synes han var innpåsliten jeg. Jeg ville ikke kysse ham.

Skrevet

Uff, kanskje jeg er stygg nå men jeg synes han var innpåsliten jeg. Jeg ville ikke kysse ham.

Det hører med til Syndromet det, at de er hypersosiale og klenger seg innpå deg.

artig syndrom forresten.

Skrevet

Ja, jeg så det. Har ikke gjort meg opp noen mening enda, om han var komisk eller søt. Men jeg gråt ikke da han døde, så han kan ikke ha rørt så dypt i meg, for jeg griner jo av "alt"...

synes det var spseielt da han ble superlei seg da han sa han savnet sin mor!!

Skrevet

han var bare god.

han var veldig kontaktsøkende og kom lett i kontakt med andre mennesker som man kunne se ut av filmen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...