Gå til innhold

Menn i Grong voldtar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste dere at menn i Grong voldtar 50 ganger oftere enn menn i nabokommunene? De dreper 40 ganger oftere, stjeler 30 ganger mer og bedrar kjerringa 26 ganger oftere.

Link? Selvsagt har jeg ikke det. Jeg bor selv i nabokommunen, og har besøkt Grong flere ganger, så dette vet jeg!

Hva skal jeg med dokumentasjon når min bestefar var fra Grong? jeg snakker da ikke usant om meg selv!

Skrevet

Det er godt at vi har deg som hoff-narr til DOL-folket.

Stå på, Morsk. Underhold oss!

Mot din løgnspredning trenger enhver uskyldig forsvarer, uansett rase, religion eller legning.

Skrevet

Mot din løgnspredning trenger enhver uskyldig forsvarer, uansett rase, religion eller legning.

Det er egentlig litt morsomt at du er sååå desperat etter å flytte fokus fra de løgnene du kom med tidligere, at du fremdeles (mange timer senere) dummer deg ytterligere ut på denne måten.

Skrevet

Det er egentlig litt morsomt at du er sååå desperat etter å flytte fokus fra de løgnene du kom med tidligere, at du fremdeles (mange timer senere) dummer deg ytterligere ut på denne måten.

Jeg overlater til andre å se hvem som dummer seg ut av oss.

Udokumentert, løgnaktig, fantasifostret drit om folk i ett annet land, eller om folk i nabokommunene, er selvsagt ett fett.

-----------------------

Du tror åpenbart at andre brukere av DOL er like store idioter som deg selv.

Skrevet

Jeg overlater til andre å se hvem som dummer seg ut av oss.

Udokumentert, løgnaktig, fantasifostret drit om folk i ett annet land, eller om folk i nabokommunene, er selvsagt ett fett.

-----------------------

Du tror åpenbart at andre brukere av DOL er like store idioter som deg selv.

Du, derimot, er meget underholdende med ditt rabiate vrøvl i forsvar av "den ariske rase".

Dere tapte 2. verdenskrig, Morsk. Bli vant med det!

Skrevet

Du, derimot, er meget underholdende med ditt rabiate vrøvl i forsvar av "den ariske rase".

Dere tapte 2. verdenskrig, Morsk. Bli vant med det!

Er det pga. WW2 at du gir deg selv blancofullmakt til å spre grove løgner om mennesker med samme hudfarge i et helt annet land 60 år senere?

Begynner vi å ane et mønster i galskapen din?

Skrevet

Er det pga. WW2 at du gir deg selv blancofullmakt til å spre grove løgner om mennesker med samme hudfarge i et helt annet land 60 år senere?

Nå er jo den eneste som sprer løgner her deg, Morsk.

Men det kler deg å være så rabiat.

Skrevet

...så ikke gærningen sprenger et blodkar. ;^)

Skrevet

he-he...du ER virkelig undeholdende Sør.

Først kommer du trekkende med en horribel udokumentert påstand om hvite i sør-amerika, og så avkrever du Morsk dokumentasjon på hans tilsvar til ditt innlegg:-)

Du er ikke sann - og det er heller ikke det du skriver:-)

Skrevet

he-he...du ER virkelig undeholdende Sør.

Først kommer du trekkende med en horribel udokumentert påstand om hvite i sør-amerika, og så avkrever du Morsk dokumentasjon på hans tilsvar til ditt innlegg:-)

Du er ikke sann - og det er heller ikke det du skriver:-)

*ler*

Og ikke kan du lese heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...