Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Visste dere at menn i Grong voldtar 50 ganger oftere enn menn i nabokommunene? De dreper 40 ganger oftere, stjeler 30 ganger mer og bedrar kjerringa 26 ganger oftere. Link? Selvsagt har jeg ikke det. Jeg bor selv i nabokommunen, og har besøkt Grong flere ganger, så dette vet jeg! Hva skal jeg med dokumentasjon når min bestefar var fra Grong? jeg snakker da ikke usant om meg selv! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 ..på hva dettte sprøytet var, så er det faktisk en som skriver NØYAKTIG likt dette, i fullt alvor! i en annen tråd: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2378454 0 Siter
Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 ..på hva dettte sprøytet var, så er det faktisk en som skriver NØYAKTIG likt dette, i fullt alvor! i en annen tråd: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2378454 Det er godt at vi har deg som hoff-narr til DOL-folket. Stå på, Morsk. Underhold oss! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det er godt at vi har deg som hoff-narr til DOL-folket. Stå på, Morsk. Underhold oss! Mot din løgnspredning trenger enhver uskyldig forsvarer, uansett rase, religion eller legning. 0 Siter
Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Mot din løgnspredning trenger enhver uskyldig forsvarer, uansett rase, religion eller legning. Det er egentlig litt morsomt at du er sååå desperat etter å flytte fokus fra de løgnene du kom med tidligere, at du fremdeles (mange timer senere) dummer deg ytterligere ut på denne måten. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det er egentlig litt morsomt at du er sååå desperat etter å flytte fokus fra de løgnene du kom med tidligere, at du fremdeles (mange timer senere) dummer deg ytterligere ut på denne måten. Jeg overlater til andre å se hvem som dummer seg ut av oss. Udokumentert, løgnaktig, fantasifostret drit om folk i ett annet land, eller om folk i nabokommunene, er selvsagt ett fett. ----------------------- Du tror åpenbart at andre brukere av DOL er like store idioter som deg selv. 0 Siter
Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg overlater til andre å se hvem som dummer seg ut av oss. Udokumentert, løgnaktig, fantasifostret drit om folk i ett annet land, eller om folk i nabokommunene, er selvsagt ett fett. ----------------------- Du tror åpenbart at andre brukere av DOL er like store idioter som deg selv. Du, derimot, er meget underholdende med ditt rabiate vrøvl i forsvar av "den ariske rase". Dere tapte 2. verdenskrig, Morsk. Bli vant med det! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Du, derimot, er meget underholdende med ditt rabiate vrøvl i forsvar av "den ariske rase". Dere tapte 2. verdenskrig, Morsk. Bli vant med det! Er det pga. WW2 at du gir deg selv blancofullmakt til å spre grove løgner om mennesker med samme hudfarge i et helt annet land 60 år senere? Begynner vi å ane et mønster i galskapen din? 0 Siter
Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Er det pga. WW2 at du gir deg selv blancofullmakt til å spre grove løgner om mennesker med samme hudfarge i et helt annet land 60 år senere? Begynner vi å ane et mønster i galskapen din? Nå er jo den eneste som sprer løgner her deg, Morsk. Men det kler deg å være så rabiat. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det pga. WW2 at du gir deg selv blancofullmakt til å spre grove løgner om mennesker med samme hudfarge i et helt annet land 60 år senere? Begynner vi å ane et mønster i galskapen din? ...så ikke gærningen sprenger et blodkar. ;^) 0 Siter
Goliath Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det er egentlig litt morsomt at du er sååå desperat etter å flytte fokus fra de løgnene du kom med tidligere, at du fremdeles (mange timer senere) dummer deg ytterligere ut på denne måten. he-he...du ER virkelig undeholdende Sør. Først kommer du trekkende med en horribel udokumentert påstand om hvite i sør-amerika, og så avkrever du Morsk dokumentasjon på hans tilsvar til ditt innlegg:-) Du er ikke sann - og det er heller ikke det du skriver:-) 0 Siter
Sør Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 he-he...du ER virkelig undeholdende Sør. Først kommer du trekkende med en horribel udokumentert påstand om hvite i sør-amerika, og så avkrever du Morsk dokumentasjon på hans tilsvar til ditt innlegg:-) Du er ikke sann - og det er heller ikke det du skriver:-) *ler* Og ikke kan du lese heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.