Gå til innhold

Vival: Over hvor lang tid?


Gjest Lurerbarepå....

Anbefalte innlegg

Gjest Lurerbarepå....

Over hvor lang tid kan en gå på vival uten at det er skadelig? Jeg bruker ca 20-25 i måneden, og har gjort det i to år nå(30-35 det første året).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurerbarepå....

det spørs jo hva du mener med skadelig...

Omformulerer meg litt jeg; hvor lenge kan man gå på dem? Fem år, ti år? Er det slik at dette er ment som et "midlertidig" medikament?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omformulerer meg litt jeg; hvor lenge kan man gå på dem? Fem år, ti år? Er det slik at dette er ment som et "midlertidig" medikament?

Man KAN gå på de HELE LIVET.

Men det anbefales å ikke bruke de over lengre tid enn en uke, fordi man utvilker fort avhengighet. Men jeg vet jo at mange bøtter innpå hver dag i åresvis. Da blir man jo gående i konstant halvbedøvd tilstand, men for noen er kanskje det det beste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurerbarepå....

Man KAN gå på de HELE LIVET.

Men det anbefales å ikke bruke de over lengre tid enn en uke, fordi man utvilker fort avhengighet. Men jeg vet jo at mange bøtter innpå hver dag i åresvis. Da blir man jo gående i konstant halvbedøvd tilstand, men for noen er kanskje det det beste alternativet.

Tusen takk for svar!

I og med at jeg har tatt vival i flere år uten å overskride anbefalt dose er jeg vel ikke "avhengig" i den forstand at jeg vil være "sløv". Samtidig er jeg på ett vis avhengig for å i det hele tatt kunne gå på jobb av og til.

Kjekt å vite :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...