Gå til innhold

flørter med 3 menn

Anbefalte innlegg

Gjest Lisen_may
Skrevet

Jeg nettflørter med 3 kjekke menn. Ingen av dem vet om hverandre.. Alle er like kjekke og alle vil møte meg... hva gjør man..? huff føler meg som en mann som gjør dette... hehe. Alle har jo hørt om menn som sjonglere med damer, nu føler jeg meg slik.

Jeg har enda ikke møtt dem på real, men prater med dem alle på sms, msn og på en nettprofil.

Alle er kjekke, virker seriøse , sypmatiske og mega flotte menn...luxus problem?

Hva hadde du gjort?

Skrevet

Møtt alle sammen og sjekket kjemien.

Enig med deg... flørt på internett er ganske uskyldig og uforpliktende spør du meg. Men treffer du en og evnt. blir sammen med han, bør du nok kutte kontakt med de andre to,

Skrevet

Så lenge det ikke er noe mer mellom deg og en eller flere av dem, ser jeg ingen problemer med uskyldig flørt.

Er man singel så er man singel. Du kan flørte, pule, gjøre hva du vil med så mange du vil - så lenge du ikke lurer noen.

Og du er til og med singel.

Ha det gøy med god samvittighet.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Enig med deg... flørt på internett er ganske uskyldig og uforpliktende spør du meg. Men treffer du en og evnt. blir sammen med han, bør du nok kutte kontakt med de andre to,

Ja, men spar på eventuelle adresser/nr hvis du eventuelt blir lei av den første (eller andre) du prøver ut.

Gjest sjekk det ut
Skrevet

Treff hver av dem. Det er ikke så ofte at kjemien stemmer full klaff likevel, når man først treffer nett-flørter, så sannsynligheten er ytterst liten for at du skal få følelser for alle tre når du har truffet dem.

Håper det klaffer med èn av dem da!

Skrevet

I USA og sånn er det jo vanlig å treffe flere samtidig, når man dater. Så lenge man ikke dater "exclusively" :-)

Og som du sier - en mann kunne gjerne gjort noe sånt, så bare treff dem du! Så lenge du ikke har et dypere forhold til en av dem er det ikke noe i veien for det :-)

Gjest Lisen_may
Skrevet

Ja, men spar på eventuelle adresser/nr hvis du eventuelt blir lei av den første (eller andre) du prøver ut.

Takk for svar alle sammen:) Den ene etter den andre prøver å erobre meg:) Jeg må si jeg liker all denne oppmerksomheten, men kan jo ikke ha alle 3. Jeg skal møte dem alle en og en så får vi se om der er kjemi:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...