Gå til innhold

Spray

Gjest Antispray

Anbefalte innlegg

Gjest Antispray
Skrevet

Hey... hm... har truffet en jente som jeg har vært på div. dates med, hatt sex med osv osv. Nå i dag så jeg at hun har profil på spray, og var senest inne i dag. Vet ikke om jeg liker det...

Skrevet

Sikker på at hun bruker profilen aktivt da? Jeg har hatt flere profiler og selv om jeg har møtt noen som jeg har mailet en god del med så har jeg ikke slettet profilen, rett og slett fordi jeg har glemt at de lå der.

Gjest Antispray
Skrevet

Sikker på at hun bruker profilen aktivt da? Jeg har hatt flere profiler og selv om jeg har møtt noen som jeg har mailet en god del med så har jeg ikke slettet profilen, rett og slett fordi jeg har glemt at de lå der.

Ja, man kan jo se når vedkommende var logget inn sist... :o(

Bør jeg være lei meg?

Skrevet

Har du også profil der da? Eller hva gjorde du der, hvis du kunne se at hun hadde profil der? For isåfall er jo ikke hun noe "verre" enn deg.

Dessuten er det vel ikke sikkert at hun er der på sjekker'n? Jeg har selv profil på både spray, blink, darkdate, helgon (jøss, er blitt mange etterhvert).. Og type har jeg, men han vet at jeg er på spray, og alle de andre. Mange av mine venner er der, søstera mi er der, jeg bruker det for det meste til å skrive meldinger med de, pluss at av og til får jeg lyst til å søke på folk fra der jeg bor/har bodd for å se etter gamle kjente. Spraydate og tilsvarende sider er mye mer en et sjekkested.

Gjest Antispray
Skrevet

Har du også profil der da? Eller hva gjorde du der, hvis du kunne se at hun hadde profil der? For isåfall er jo ikke hun noe "verre" enn deg.

Dessuten er det vel ikke sikkert at hun er der på sjekker'n? Jeg har selv profil på både spray, blink, darkdate, helgon (jøss, er blitt mange etterhvert).. Og type har jeg, men han vet at jeg er på spray, og alle de andre. Mange av mine venner er der, søstera mi er der, jeg bruker det for det meste til å skrive meldinger med de, pluss at av og til får jeg lyst til å søke på folk fra der jeg bor/har bodd for å se etter gamle kjente. Spraydate og tilsvarende sider er mye mer en et sjekkested.

Jeg hadde en profil der for lenge siden. Også hørte jeg av en felles bekjent at hun har profil der. Så da gikk jeg inn og søkte.

Men det står i profilen at hun er singel. Osv, osv.

Skrevet

Jeg hadde en profil der for lenge siden. Også hørte jeg av en felles bekjent at hun har profil der. Så da gikk jeg inn og søkte.

Men det står i profilen at hun er singel. Osv, osv.

Ok, det står at hun er singel.. Du skriver jo ikke at dere er sammen heller? Kanskje hun føler dere er på et såpass tidlig stadium, at hun er usikker på om det "passer seg" å skrive at hun har kjæreste? Eller kanskje hun bare rett og slett ikke har kommet på å endre på det i profilen... Kan finnes mange forklaringer, og du behøver ikke tenke det verste :)

Gjest Antispray
Skrevet

Ok, det står at hun er singel.. Du skriver jo ikke at dere er sammen heller? Kanskje hun føler dere er på et såpass tidlig stadium, at hun er usikker på om det "passer seg" å skrive at hun har kjæreste? Eller kanskje hun bare rett og slett ikke har kommet på å endre på det i profilen... Kan finnes mange forklaringer, og du behøver ikke tenke det verste :)

Nei, det kan jo hende. Takk, du roet meg litt ned nå. Kansje jeg får ta en prat med henne nå i romjulen. Ikke om spray, men om oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...