Gå til innhold

Karaoke dvd - Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei lita venninne på 11 ønsker seg en karaoke dvd til jul. Hvor i all verden får jeg ta i en sånn?

lurer

Skrevet

Jeg så de hadde det på Elkjøp. Eller så kan det jo hende hun mener SingStar. Det har de til 499,- på Rimi nå (men da forutsetter det at hun har Playstation2)

Skrevet

Jeg så de hadde det på Elkjøp. Eller så kan det jo hende hun mener SingStar. Det har de til 499,- på Rimi nå (men da forutsetter det at hun har Playstation2)

Nei, det er ikke sånn til Playstation - det veit jeg hun ikke har. Men Elkjøp er altså et hett tips... Takk! :)

Skrevet

Nei, det er ikke sånn til Playstation - det veit jeg hun ikke har. Men Elkjøp er altså et hett tips... Takk! :)

Jepp. Der koster den 699 tror jeg... men jeg mener å ha hørt at de har sånne cd'er (eller dvd'er) på Clas Olson også. Men da må du jo kjøpe mic til også.

Skrevet

de selger karaoke dvd på lektøys butikken BR leker(vanlig dvd)og de selger også på enkelte musikk butikker der de også selger dvd.Feks. på Bravo musikk butikk.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...