mariaflyfly Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Ei lita venninne på 11 ønsker seg en karaoke dvd til jul. Hvor i all verden får jeg ta i en sånn? lurer 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg så de hadde det på Elkjøp. Eller så kan det jo hende hun mener SingStar. Det har de til 499,- på Rimi nå (men da forutsetter det at hun har Playstation2) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Jeg så de hadde det på Elkjøp. Eller så kan det jo hende hun mener SingStar. Det har de til 499,- på Rimi nå (men da forutsetter det at hun har Playstation2) Nei, det er ikke sånn til Playstation - det veit jeg hun ikke har. Men Elkjøp er altså et hett tips... Takk! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Nei, det er ikke sånn til Playstation - det veit jeg hun ikke har. Men Elkjøp er altså et hett tips... Takk! Jepp. Der koster den 699 tror jeg... men jeg mener å ha hørt at de har sånne cd'er (eller dvd'er) på Clas Olson også. Men da må du jo kjøpe mic til også. 0 Siter
matildes mor Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 de selger karaoke dvd på lektøys butikken BR leker(vanlig dvd)og de selger også på enkelte musikk butikker der de også selger dvd.Feks. på Bravo musikk butikk. lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.