Gå til innhold

Du, din partner og sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid ut i forholdet tok det for deg og han/hun du er/var sammen med før dere hadde sex?

Gjest Cassanovva
Skrevet

2-3 timer?

Er sammen ennå etter nærmere 3 år.

Skrevet

2-3 timer?

Er sammen ennå etter nærmere 3 år.

Ikke dårlig.

Så teorien "Hold på sexen, vil du ha gutten" stemte ikke der. Lurer på om den ikke stemmer i det hele tatt.

Skrevet

I voksen alder har det aldri tatt mer enn et døgn.

Men nå må det sies at en del av mine forhold ikke holder lenger enn ca. et døgn, så det er mulig det er en logisk sammenheng der.

Gjest har ikke lyst nå
Skrevet

Tok ca. 2 timer, vi har vært sammen i 15 år.

Skrevet

7-8 timer. Det var fantastisk.

Det er snart 11 år siden, og det blir utrolig nok stadig bedre :-)

Skrevet

Det tok ca 48 timer.

Vi har vært sammen i sju år, gift i seks.

Skrevet

Vi ble sammen etter at vi hadde sex.. :) Var egentlig ikke meninga.. Jeg var i hvert fall ikke ute etter forhold, han var vel det.. Vi var 18, han jomfru og villig, jeg full singel og kåt! ; )

Kunne ikke la en som var så digg i snega slippe unna. : )

Skrevet

Ikke dårlig.

Så teorien "Hold på sexen, vil du ha gutten" stemte ikke der. Lurer på om den ikke stemmer i det hele tatt.

Vi hoppa i høyet mens vi var på flørtestadadiet.. har holdt på han i snart 5 1/2 år... : )

Gjest Holder sammen ennå
Skrevet

Ikke dårlig.

Det er om en passer sammen som mennesker som avgjør, i tillegg til sex'en, somhelst bør være god. Om en har det første gang etter en time eller en måned betyr nok lite!

Jeg var jo så 'forferdelig' at jeg i tillegg til å ha sex første kvelden, ikke husker om det var to eller fem timer etter 'teffpunkt' hehe... Jeg var litt påseila i tillegg. I likhet med mange andre, etter som jeg har hørt/sett.

Jeg tror at jo eldre en blir, jo forterer hopper en til køys hvis en er singel.

Tror at

Skrevet

Ca 10 timer. Det er nå 15 år siden. Nå er vi gift og har to unger.

fuji1365380447
Skrevet

For første gang tok det ganske lang tid. Fra første date til vi hadde sex gikk det nesten en mnd....

Snakk om at jeg var utålmodig da det endelig skjedde.

Deilig å vente litt, det var noe nytt for meg, Kanskje det var derfor det funket?

Skrevet

Vi flyttet inn sammen etter tre uker, men ventet en stund med sex. Kanskje en måned eller noe sånt. Det hadde sine grunner.

Skrevet

Halvannet år, men så var jeg såvidt femten når jeg traff han. Dessuten kom jeg fra et svært strengt hjem, som holdt meg med jernånd, så jeg turte rett og slett ikke før.

Men vi klina mye, da.. ;-)

Samme mannen jeg bor med i dag :-)

Skrevet

Når jeg leser svarene nedover her er det nesten umulig å unngå å legge merke til at damene på dol er jævla billige. De feier over folk uhemmet og uten skam. Ikke det at det er noe galt i å være lite kresen i forhold til hvem de slipper til når det først kniper, men det får meg til å lure på om det ikke er på tide med et doltreff snart.

Skrevet

Når jeg leser svarene nedover her er det nesten umulig å unngå å legge merke til at damene på dol er jævla billige. De feier over folk uhemmet og uten skam. Ikke det at det er noe galt i å være lite kresen i forhold til hvem de slipper til når det først kniper, men det får meg til å lure på om det ikke er på tide med et doltreff snart.

*slår*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...