Gå til innhold

(nhd) Slik gikk det til legen..


Dory

Anbefalte innlegg

LOvet deg en liten oppdatering..

Er ikke så lett dette men.

Jeg gav henne nr ditt/svaret, men hun ringte bare dir. til dps. Der sa de at jeg måtte være "ute av denne verden" får å komme inn før Mars. Og så måtte jeg opp til 20 mg cipralex, og begynne å eksponere meg selv(yeah right...)

Så skulle jeg ta serumprøve(?) Dersom cipralex ikke virker, og da måtte jeg kanskje ha Anafranil (trodde den var gammel medisin jeg.)

Ja, så enden på visa ble altså, opptrapping av medisiner. Og ikke hjelp før Mars. Da må jeg først bli psykotisk eller noe slikt.

Så da får jeg vel bare sitte her inne da til MArs. Arg, tør jo ikke for tiden å handle på butikken selv en gang. Er bare redd for å bli smittet/smitte andre, så da får jeg holde meg inne til Mars da. Dersom ikke medisinene virker da, men jeg tviler.

Dette ble jo litt pessimistisk, det kan jo være at det går bra da:))

Vel, tusen tusen takk iallefall nhd. Jeg hadde håpet at hun ringte deg jeg. Og jeg ville ha seroxat, ikke cipralex..

GOD JUL NHD!!!!! Setter utrolig stor pris på deg og din hjelp!!

Juleklem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...