Gå til innhold

Hører han er interessert, tør jeg ta kontakt først?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker nå
Skrevet

Hei,

Er nylig blitt singel, og for ikke lenge siden fikk jeg høre at en fyr (som jeg ikke har snakket med på noen ÅR!) er interessert og har lyst å bli kjent.

Dette fikk jeg høre via en kammerat.

Det har seg slik at denne fyren som visstnok skal være interessert ikke har tatt kontakt, og det kan det jo være mange grunner til. Kanskje vil han gi meg tid etter bruddet, kanskje finner han ikke nummeret mitt (ikke rart, har hemmelig nr)...så det jeg nå lurer på er om det virker noe desperat at JEG tar kontakt? Og i såfall hvordan skal jeg gjøre det? Tenkte kanskje sms - og oppfordre til en date i romjulen....men vi har ikke snakket sammen på flere år. Så hva skal jeg si ? "hører du viser ineteresse", liksom....eller?

Noen råd her?

Skrevet

Send han en sms og si at du kom til å tenke på han, og at det hadde vært hyggelig å møtes i romjulen - hvis han har lyst og anledning.

Legg ved telefonnummeret ditt (siden du har hemmelig nr) - og vent på svar.

For er det riktig at han har vist interesse for deg, så vil han sette stor pris på en slik melding, og det vil være enkelt for han å svare.

Gjest send en sms
Skrevet

Julen er jo perfekt for å ta opp kontakt med mennesker man ikke har snakket med på lenge!

Send en sms med "god jul", så har han en fin mulighet til å svare. Ønsker du å gi tydeligere signal, skriv noe om hvor du skal feire årets jul, at du er hjemme i romjulen etc.

men bare god jul er jo ihvertfall en måte å sikre at han har mobilnummeret ditt på!

Skrevet

Ta initiativ selv. Enkelte av oss guttepjokkene foretrekker å gjøre minst mulig sjølv, og overlater derfor all form for forsøk på kontakt til dere.

Urutinert, I know. Men sånn er livet. Noen av oss er jævla tøffe i tryne når jentene har opprettet den første kontakten med oss, men inntil det har skjedd, denne pinlige stillheten fra begge kanter hvor ingen tar sjansen på det første stikket, er vi, i hvert fall enkelte av oss, ganske så feige og tilbakeholdne.

skorpionfisken
Skrevet

En enkel SMS, men ønske om en god jul er nok for en interessert person til å spinne videre. "Hei jeg tenkte akkurat på deg, og håper at du får en god jul".

Er han interessert sender han et blidt svar med hint om noe mer kanskje, og dere kan ta det derfra.

Er han ikke interessert så hører du ikke noe mer. Evt et kort God Jul. Da kan du jo forsiktig sende ett godt nyttår i romjula og se om han biter bedre på den...

Gjest Ta sjansen du
Skrevet

Har ei venninne som var i akkurat samme situasjon! Hun ringte rett og slett og så at hun hadde kommet over nummeret hans via felles kjente, og fikk lyst til å høre hvordan han hadde det. han ble jo kjempeglad da, men hadde ikke turt å ta kontakt selv. De ble sammen og har det fortsatt bra.

Skrevet

Ville nok ikke sagt noe sånt som "hører du viser interesse..." Det blir litt dumt etter min mening. Send han heller en melding og bare spør hvordan det står til etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...