Gå til innhold

Hvor mye bruker du pr pers i julegaver?(u/t)

Anbefalte innlegg

Gjest Jul er kul
Skrevet

Egne barn avhenger av hva de trenger. Fra 1000 - 3000. Ektefelle ca 1000.

Nieser/nivøer 200-300. Besteforeldre 500. Våre egne voksne søsken får ikke julegaver lenger.

Skrevet

Egne barn avhenger av hva de trenger. Fra 1000 - 3000. Ektefelle ca 1000.

Nieser/nivøer 200-300. Besteforeldre 500. Våre egne voksne søsken får ikke julegaver lenger.

Det blir dyrt! :)

Skrevet

Kjøper bar etil familie. Voksne i familien 150-200 per pers. Barn i familien ca. 125 per pers. Til hverandre (mann og kone) kjøper vi det vi trenger. Hvis vi ikke trenger noe blir det så billig som mulig, bare for å vis at vi husker på hverandre liksom... Til barna våre 200-300.

Totalt i år blir det ca. 4000.

Skrevet

Nieser/nevøer ca. 300, søsken/foreldre ca. 300. Egne barn 1000-2000.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Unger (venners barn) ca. 200 kroner. Tante og onkelbarn 300 kroner. Egne barn 6-700 kroner, samboer 1500 og foreldre ca 300.

Gjest Jul er kul
Skrevet

Det blir dyrt! :)

Ja, men vi har råd til det, ellers hadde vi ikke gjort det! Hvis ungene trenger nye ytterjakker feks, så kan en jo like godt gi det til jul, istedenfor masse annet møl. Skal de ha viterstøvler eller har vokst fra skiutstyret, så benytter vi anledningen i jula. Samme med sykler og treningsdresser og annet som de allikevel skal ha.

Skrevet

Ja, men vi har råd til det, ellers hadde vi ikke gjort det! Hvis ungene trenger nye ytterjakker feks, så kan en jo like godt gi det til jul, istedenfor masse annet møl. Skal de ha viterstøvler eller har vokst fra skiutstyret, så benytter vi anledningen i jula. Samme med sykler og treningsdresser og annet som de allikevel skal ha.

Det er lurt - men sånt syns ungene våre er sleipt - sier jo litt...:)

Skrevet

Unger (venners barn) ca. 200 kroner. Tante og onkelbarn 300 kroner. Egne barn 6-700 kroner, samboer 1500 og foreldre ca 300.

Oj! - gir du mer til en voksen samboer enn til ungene dine? - Ikke at jeg har noe med det, - men du skrev det jo så da kommenterer jeg det! *forsiktig* :)

Skrevet

Foreldre: 300kr.

Barn/Sivgersønn: ca. 1000kr.

Mann: 500 kr.

Niesers barn 150 kr.

Venninne: 200 kr.

Gammel tante: 150 kr.

Skrevet

300 til tantebarn

900 til foreldre

900 til svigeforeldre

1000 til eget barn (3 år)

500 til søsken

mannen får ikke gave i år :-)

Skrevet

Barn 1000-1500, venninne ca 500, faren til barna ca 1000, foreldre ca 500 hver, søsken 200-250.

Alle de små ungene får for mellom 150-200.

Jeg har heldigvis en del liggende gjennom året, så det slipper å bli så dyrt på en gang.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Oj! - gir du mer til en voksen samboer enn til ungene dine? - Ikke at jeg har noe med det, - men du skrev det jo så da kommenterer jeg det! *forsiktig* :)

Ser ikke helt poenget med at små barn på 2-3 år skal ha så dyre gaver jeg da.....men når det er sagt, så har jeg kjøpt flere gaver til barna etter jeg skrev den meldingen....

Skrevet

Ser ikke helt poenget med at små barn på 2-3 år skal ha så dyre gaver jeg da.....men når det er sagt, så har jeg kjøpt flere gaver til barna etter jeg skrev den meldingen....

Du gjør så klart som du vil! :-) - vi kjøper til hverandre for 20,- og så 500 til ungene,,,,,

Gjest alive&kicking
Skrevet

Du gjør så klart som du vil! :-) - vi kjøper til hverandre for 20,- og så 500 til ungene,,,,,

Ja jeg gjør som jeg vil, og tok det ikke ille opp det du skrev, men av ren nysgjerrighet; hva i all verden får du tak i til kr 20? En pakke servietter???

Skrevet

Ja jeg gjør som jeg vil, og tok det ikke ille opp det du skrev, men av ren nysgjerrighet; hva i all verden får du tak i til kr 20? En pakke servietter???

Tja - det kan jo være et dyrt papir hvor man skriver et laaaaangt brev, kun ment for han...eller et lys med en lapp som forteller når man skal tenne det. etc. etc.

:-)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Tja - det kan jo være et dyrt papir hvor man skriver et laaaaangt brev, kun ment for han...eller et lys med en lapp som forteller når man skal tenne det. etc. etc.

:-)

Dyrt papir?? Er ikke det litt bortkasta penger da???

Skrevet

Dyrt papir?? Er ikke det litt bortkasta penger da???

Hvorfor det? jeg elsker dyrt papir! :)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Hvorfor det? jeg elsker dyrt papir! :)

brenner det bedre i ovnen da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...