Gå til innhold

Hvor mye bruker du pr pers i julegaver?(u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

brenner det bedre i ovnen da eller?

Så du tror han ville kastet et kjærlighetsbrev fra meg i ovnen ?

Hva mener du egentlig? at det er smålig å bestemme seg for å gi hverandre en gave til 20,-? Det skal litt fantasi og litt omtanke til for å få til det.

Jeg setter mer pris på ekte handlinger og ord fra mannen min enn et smykke VI ikke har råd til. Vi ser i alle fall på våre penger som våre. :)

Men det er klart - har man råd til det - - ja, jeg skulle gjerne kjøpt noe utidig dyrt til gubben som jeg vet han ønsker seg, derfor syns jeg det er morsommere å vri hjernen litt for å finne DET, til 20,-

Nå ble det ikke et brev på dyrt papir - det ble et PONDUS julehefte . og jeg sprengte budsjettet med 9,50 - men glad ble han! :)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Så du tror han ville kastet et kjærlighetsbrev fra meg i ovnen ?

Hva mener du egentlig? at det er smålig å bestemme seg for å gi hverandre en gave til 20,-? Det skal litt fantasi og litt omtanke til for å få til det.

Jeg setter mer pris på ekte handlinger og ord fra mannen min enn et smykke VI ikke har råd til. Vi ser i alle fall på våre penger som våre. :)

Men det er klart - har man råd til det - - ja, jeg skulle gjerne kjøpt noe utidig dyrt til gubben som jeg vet han ønsker seg, derfor syns jeg det er morsommere å vri hjernen litt for å finne DET, til 20,-

Nå ble det ikke et brev på dyrt papir - det ble et PONDUS julehefte . og jeg sprengte budsjettet med 9,50 - men glad ble han! :)

Neida. Jeg synes det er fint at man kan holde budsjettet på et lavt nivå til voksne. Det er tross alt ungene som jula er til for (mener jeg). Synes det hadde vært kult å finne julegaver til kr. 20 jeg. Da må man jo bruke fantasien litt mere og omtanken vil bli større.

Synes det er helt fint jeg. Jeg er bare innpå å kverulerer litt av og til for moro skyld. Får de beste svarene utav det...

Skrevet

Du gjør så klart som du vil! :-) - vi kjøper til hverandre for 20,- og så 500 til ungene,,,,,

Endelig et fornuftig menneske i alt gavehysteriet.

Skrevet

Neida. Jeg synes det er fint at man kan holde budsjettet på et lavt nivå til voksne. Det er tross alt ungene som jula er til for (mener jeg). Synes det hadde vært kult å finne julegaver til kr. 20 jeg. Da må man jo bruke fantasien litt mere og omtanken vil bli større.

Synes det er helt fint jeg. Jeg er bare innpå å kverulerer litt av og til for moro skyld. Får de beste svarene utav det...

samme her! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...