Gå til innhold

Verdenskjent norsk rockeband...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mistenkt for voldtekt.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/21/418187.html

Jeg så dette først nå, men reagerer litt på hvordan Dagbladet legger fram saken. Med sladda bilder av de aktuelle bandmedlemmene (altså 2 av 2...) på konsert.

Ikke akkurat så jævla mange kjente, norske rockeband ute på verdensturne, og i hvert fall ikke i Canada.

Så: Det jeg egentlig lurer på er om det her er god presseskikk? Legge ut bilder og informasjon som enkelt identifiserer dem? Er det lovlig?

For disse bildene er så avslørende at det kan sammenlignes med om Trond Viggo hadde blitt arrestert for noe og pressen la ut et fullverdig bilde av hans vaktmesterkarakter og sladdet øynene hans.

Huff, stakkars folk hvis tekstene deres blir brukt mot dem i en eventuell rettsak. De er i så fall fortapt.

Jada, stakkars jente, sier sikkert folk nå, men det er vel minst like sannsynlig at en kvinnfolkhøl skryter på seg sex med 2 stykker store deler av verden tror bruker fritiden sin til å drikke blod, voldta, tilbe satan, og som får Marilyn Manson til å se ut som svigermors drøm, som at de faktisk har gjort noe så dumt som å voldta noen.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• fei1365380229

4

• flisa

3

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hn er nok en selvskader
Skrevet

Jeg hørte på radioen at det var fysiske bevis for at det var utøvet vold. Men hun kan jo ha skrytt på seg disse også.

Jeg er enig med første delen av innlegget didtt, men det du skriver om din tiltro til kvinner som anmelder voldtekt, har jeg ikke mye til overs for.

Skrevet

Jeg hørte på radioen at det var fysiske bevis for at det var utøvet vold. Men hun kan jo ha skrytt på seg disse også.

Jeg er enig med første delen av innlegget didtt, men det du skriver om din tiltro til kvinner som anmelder voldtekt, har jeg ikke mye til overs for.

Jeg aner jo selvfølgelig ikke noe om denne saken, og jeg snakket ikke om kvinnfolk "som anmelder voldtekt" generelt.

Min naturlig skepsis vokser dog i meg når det er snakk om rockestjerner og den slags. Hun ville i så fall ikke blitt den første som ville tjene noen enkle kroner.

Skrevet

Jeg aner jo selvfølgelig ikke noe om denne saken, og jeg snakket ikke om kvinnfolk "som anmelder voldtekt" generelt.

Min naturlig skepsis vokser dog i meg når det er snakk om rockestjerner og den slags. Hun ville i så fall ikke blitt den første som ville tjene noen enkle kroner.

Nå vandrer du åp glødende kull, gutten min! :-)

Skrevet

Nå vandrer du åp glødende kull, gutten min! :-)

Urutinert å poste innlegget før jeg må løpe til toget, men jeg skal nok klare å forsvare meg når jeg kommer tilbake sent i kveld. :)

Gjest jeg vet ikke hvem de er
Skrevet

jeg har ikke oversikten på hvilke rockeband som er i Canada nå, ikke kjenner jeg igjen personene på bildet heller, så Dagbladet "hjelper" ikke meg å identifisere dem :o)

Skrevet

jeg har ikke oversikten på hvilke rockeband som er i Canada nå, ikke kjenner jeg igjen personene på bildet heller, så Dagbladet "hjelper" ikke meg å identifisere dem :o)

Ikke meg heller. Men jeg skjønner at "spesilet interesserte" kan identifisere dem.

Skrevet

Ikke meg heller. Men jeg skjønner at "spesilet interesserte" kan identifisere dem.

Det er det største rockebandet NOrge noesinne har hatt.

A-ha er vel de eneste som er i nærheten av å kunne måle seg med dem, dog har man ikke forstått i Norge hvor store de er.

Skrevet

Det er det største rockebandet NOrge noesinne har hatt.

A-ha er vel de eneste som er i nærheten av å kunne måle seg med dem, dog har man ikke forstått i Norge hvor store de er.

He he. *rister på de blonde lange lokkene* (jeg er også blond)faktisk så aner jeg virkelig ikke.

Gjest hvem der
Skrevet

Urutinert å poste innlegget før jeg må løpe til toget, men jeg skal nok klare å forsvare meg når jeg kommer tilbake sent i kveld. :)

Jeg leste det før i dag, men vet ikke hvem det er...?

Skrevet

da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig?

Skrevet

da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig?

Skal det gjettes så gjetter jeg på Dimu Borgur (skrives overhodet ikke sånn), veit egentlig ikke hvem de er, men fikk ikke de en sånn spellemannspris eller noe i den duren?

Skrevet

Skal det gjettes så gjetter jeg på Dimu Borgur (skrives overhodet ikke sånn), veit egentlig ikke hvem de er, men fikk ikke de en sånn spellemannspris eller noe i den duren?

.

Gjest spekulerer nå
Skrevet

Bruker ikke de mye sminke/hatt?

Skrevet

Bildene ligner iallefall ikke på Turboneger.

skorpionfisken
Skrevet

Det var i allefall ikke noe avslørende for meg.

Ante ikke at det fantes noe Verdenskjent norsk rockeband?????

Skrevet

Hehe, ja. Er visst session-gitaristene til satyricon.

Endelig fikk jeg tilfredsstilt nysgjerrigheten min.

Jasså så de er verdensberømte, men de kan ikke være norgesberømte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...