ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ...mistenkt for voldtekt. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/21/418187.html Jeg så dette først nå, men reagerer litt på hvordan Dagbladet legger fram saken. Med sladda bilder av de aktuelle bandmedlemmene (altså 2 av 2...) på konsert. Ikke akkurat så jævla mange kjente, norske rockeband ute på verdensturne, og i hvert fall ikke i Canada. Så: Det jeg egentlig lurer på er om det her er god presseskikk? Legge ut bilder og informasjon som enkelt identifiserer dem? Er det lovlig? For disse bildene er så avslørende at det kan sammenlignes med om Trond Viggo hadde blitt arrestert for noe og pressen la ut et fullverdig bilde av hans vaktmesterkarakter og sladdet øynene hans. Huff, stakkars folk hvis tekstene deres blir brukt mot dem i en eventuell rettsak. De er i så fall fortapt. Jada, stakkars jente, sier sikkert folk nå, men det er vel minst like sannsynlig at en kvinnfolkhøl skryter på seg sex med 2 stykker store deler av verden tror bruker fritiden sin til å drikke blod, voldta, tilbe satan, og som får Marilyn Manson til å se ut som svigermors drøm, som at de faktisk har gjort noe så dumt som å voldta noen. 0 Siter
Gjest hn er nok en selvskader Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg hørte på radioen at det var fysiske bevis for at det var utøvet vold. Men hun kan jo ha skrytt på seg disse også. Jeg er enig med første delen av innlegget didtt, men det du skriver om din tiltro til kvinner som anmelder voldtekt, har jeg ikke mye til overs for. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Jeg hørte på radioen at det var fysiske bevis for at det var utøvet vold. Men hun kan jo ha skrytt på seg disse også. Jeg er enig med første delen av innlegget didtt, men det du skriver om din tiltro til kvinner som anmelder voldtekt, har jeg ikke mye til overs for. Jeg aner jo selvfølgelig ikke noe om denne saken, og jeg snakket ikke om kvinnfolk "som anmelder voldtekt" generelt. Min naturlig skepsis vokser dog i meg når det er snakk om rockestjerner og den slags. Hun ville i så fall ikke blitt den første som ville tjene noen enkle kroner. 0 Siter
flisa Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg aner jo selvfølgelig ikke noe om denne saken, og jeg snakket ikke om kvinnfolk "som anmelder voldtekt" generelt. Min naturlig skepsis vokser dog i meg når det er snakk om rockestjerner og den slags. Hun ville i så fall ikke blitt den første som ville tjene noen enkle kroner. Nå vandrer du åp glødende kull, gutten min! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Nå vandrer du åp glødende kull, gutten min! :-) Urutinert å poste innlegget før jeg må løpe til toget, men jeg skal nok klare å forsvare meg når jeg kommer tilbake sent i kveld. 0 Siter
Gjest jeg vet ikke hvem de er Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 jeg har ikke oversikten på hvilke rockeband som er i Canada nå, ikke kjenner jeg igjen personene på bildet heller, så Dagbladet "hjelper" ikke meg å identifisere dem ) 0 Siter
serendipity Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 jeg har ikke oversikten på hvilke rockeband som er i Canada nå, ikke kjenner jeg igjen personene på bildet heller, så Dagbladet "hjelper" ikke meg å identifisere dem ) Ikke meg heller. Men jeg skjønner at "spesilet interesserte" kan identifisere dem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Ikke meg heller. Men jeg skjønner at "spesilet interesserte" kan identifisere dem. Det er det største rockebandet NOrge noesinne har hatt. A-ha er vel de eneste som er i nærheten av å kunne måle seg med dem, dog har man ikke forstått i Norge hvor store de er. 0 Siter
serendipity Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det er det største rockebandet NOrge noesinne har hatt. A-ha er vel de eneste som er i nærheten av å kunne måle seg med dem, dog har man ikke forstått i Norge hvor store de er. He he. *rister på de blonde lange lokkene* (jeg er også blond)faktisk så aner jeg virkelig ikke. 0 Siter
Gjest hvem der Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Urutinert å poste innlegget før jeg må løpe til toget, men jeg skal nok klare å forsvare meg når jeg kommer tilbake sent i kveld. Jeg leste det før i dag, men vet ikke hvem det er...? 0 Siter
flisa Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Urutinert å poste innlegget før jeg må løpe til toget, men jeg skal nok klare å forsvare meg når jeg kommer tilbake sent i kveld. da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig? Skal det gjettes så gjetter jeg på Dimu Borgur (skrives overhodet ikke sånn), veit egentlig ikke hvem de er, men fikk ikke de en sånn spellemannspris eller noe i den duren? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Skal det gjettes så gjetter jeg på Dimu Borgur (skrives overhodet ikke sånn), veit egentlig ikke hvem de er, men fikk ikke de en sånn spellemannspris eller noe i den duren? . 0 Siter
Gjest spekulerer nå Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig? Bruker ikke de mye sminke/hatt? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 da gjetter jeg TurboNeger fordi jeg ikke har peiling - og så går ryktene her i Østfold om det, -er det urettferdig? Bildene ligner iallefall ikke på Turboneger. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det var i allefall ikke noe avslørende for meg. Ante ikke at det fantes noe Verdenskjent norsk rockeband????? 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Skal det gjettes så gjetter jeg på Dimu Borgur (skrives overhodet ikke sånn), veit egentlig ikke hvem de er, men fikk ikke de en sånn spellemannspris eller noe i den duren? Dette er dimmu borgir: http://www.anus.com/metal/about/images/dimmu_borgir.jpg 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Dette er dimmu borgir: http://www.anus.com/metal/about/images/dimmu_borgir.jpg Jammen hvem er det da? Kjenner ikke til noe verdenskjent norsk rockeband jeg! 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hehe, ja. Er visst session-gitaristene til satyricon. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hehe, ja. Er visst session-gitaristene til satyricon. Endelig fikk jeg tilfredsstilt nysgjerrigheten min. Jasså så de er verdensberømte, men de kan ikke være norgesberømte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.