Gå til innhold

Verdenskjent norsk rockeband...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt. Metalmiljøet er ufattelig lite. Består vel av en håndfull kirkebrennere eller noe sånt.

Satyricons siste album lå til og med på VG-lista i Norge, og i Norge er metalmiljøet svært lite sammenlignet med andre land i Europa.

Kos deg med MTV.

I Norge er metall-miljøet faktisk kjempesvært sammenlignet med resten av verden. (Relativt sett, selvsagt). Norge er det eneste landet hvor de har kommet gjennom på ordinære lister, og blitt "stuerene".

Miljøet er faktisk bitte-lite, bitte bitte lite, ja faktisk bitte bitte bitte bitte bitte lite.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• fei1365380229

4

• flisa

3

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Satyricon er faktisk veldig kjent i utlandet. Større enn Maria Mena, tror jeg. Det er sikkert ikke så mange i Usa som husker henne fra Letterman.

Men miljøet til Maria Mena er mindre...

Skrevet

I Norge er metall-miljøet faktisk kjempesvært sammenlignet med resten av verden. (Relativt sett, selvsagt). Norge er det eneste landet hvor de har kommet gjennom på ordinære lister, og blitt "stuerene".

Miljøet er faktisk bitte-lite, bitte bitte lite, ja faktisk bitte bitte bitte bitte bitte lite.

Så metalmiljøet i Norge er langt større enn i Tyskland, England og en del østeuropeiske land?

Det er pisspreik ut av en annen verden.

Det eneste du eventuelt måtte ha rett i er at metalmiljøet i USA er lite, men det vokser stadig. Noe som er grunnen til Satyicons Amerika-turne.

Skrevet

Så metalmiljøet i Norge er langt større enn i Tyskland, England og en del østeuropeiske land?

Det er pisspreik ut av en annen verden.

Det eneste du eventuelt måtte ha rett i er at metalmiljøet i USA er lite, men det vokser stadig. Noe som er grunnen til Satyicons Amerika-turne.

"Så metalmiljøet i Norge er langt større enn i Tyskland, England og en del østeuropeiske land?"

Jupp. BM-miljøet i norge er relativt sett større enn i disse landene. Satyricons VG-liste-plassering viser faktisk det ganske klart.

Skrevet

"Så metalmiljøet i Norge er langt større enn i Tyskland, England og en del østeuropeiske land?"

Jupp. BM-miljøet i norge er relativt sett større enn i disse landene. Satyricons VG-liste-plassering viser faktisk det ganske klart.

Du aner ikke hva du snakker om.

Skrevet

Du aner ikke hva du snakker om.

Og det begrunner du hvordan?

Skrevet

Og det begrunner du hvordan?

Jeg trenger ikke engang begrunne det. Du har nettet foran deg og kan enkelt søke.

Skrevet

Jeg trenger ikke engang begrunne det. Du har nettet foran deg og kan enkelt søke.

Hvilket jeg selvsagt har gjort. BM-miljøet er bittelite, men relativt sett større i norge enn i andre land, naturlig nok - egentlig.

Gjest ikke annet å forvente...
Skrevet

Om en i det hele tatt blir med inn i bussen til et Heavy Metal band, kan en ikke forvente annnet enn et helvete...

Skrevet

Du skriver: "I denne "settingen" så har han faktisk et poeng - som jeg tror statistisk sett kan underbygges."

Isåfall kan du jo gjerne forsøke å underbygge...

Hvorfor det?

Brorparten av de arguemnter som fremlegges her er basert på hva vi tror - og det gjelder ikke minst for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...