Gå til innhold

topp 3 beste filmer i år

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker tips
Skrevet

Hvilke filmer mener du er de 3 beste som du har sett i år? Hvorfor?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Radio er i alle fall bra. En varm og god typisk amerikansk film.

Ukomplisert film som er lett å følge med på når man har ammetåke....

Skrevet

*Shrek 2. Utrolig bra humor. Er jo barnefilm egentlig, men for en humor! Helt utrolig. Synes den passer bra for voksne, pga humoren.

*Buddy Bra norsk film!

*The City of God. (Kjempe trist film fra mexicos slum, men en tankevekker...)

Den dårligste: Eurotrip. (Fatter ikke hvorfor jeg leide den!! Huffa meien...!!)

Skrevet

Eurotrip!

Makan til hysterisk morsom komedie skal man leite lenge etter. Og vi har nesten trilla ut av senga hver kveld når vi begynner å synge på sangen, og dra sitater fra filmen.

Hot Chick!

Bør nok ikke se begge disse på en dag, det er vel mer enn lattermusklene har godt av. Ufattelig bra spilt av han fyren. Selv om historien høres litt teit ut og fort kunne blitt skikkelig dårlig, er den vannvittig morsom.

Skrevet

Radio - rørende og fin film..

Monster - også rørende og rå film

begge er sanne utdrag av scenser historier..

Synes også shrek 2 var kjempeartig.. Masse discomusikk og morsomme utdrag fra scener fra andre kjente filmer..

Skrevet

Shrek 2 er absolutt den beste filmen i år!! Hysterisk morsom!

Skrevet

The Beautiful Country.

Kill Bill (1+2).

Lost In Translation.

Skrevet

The Beautiful Country.

Kill Bill (1+2).

Lost In Translation.

har bare sett The Beautiful Country av de tre filmene.

Jeg også synes den var utrolig bra. Kjempe fin/bra film...

Så er enig med deg der ja.

Skrevet

har bare sett The Beautiful Country av de tre filmene.

Jeg også synes den var utrolig bra. Kjempe fin/bra film...

Så er enig med deg der ja.

Du bør se de andre også.

Jeg ser relativt mye film, og det er vrient å kåre 3 favoritter av så sinnssykt mange filmer jeg så i 2004. Men filmene nevnt over er alle meget gode filmer.

Skrevet

Du bør se de andre også.

Jeg ser relativt mye film, og det er vrient å kåre 3 favoritter av så sinnssykt mange filmer jeg så i 2004. Men filmene nevnt over er alle meget gode filmer.

Ok, tusen takk for tips!

Her i huset ser vi også masse film.. Men i det siste har vi sett mye dårlig.

Så evig solskinn i plettfritt sinn(eller noe slikt) her om dagen. Den var veldig spessiel. Likte ikke den så bra. Ble litt for spesiel til at jeg likte den.

Ellers, når vi er inne på film, elsker jeg filme"La vita e bella!, Livet er herlig. Den gråter jeg masse til hver gang jeg ser den.. Den er så utrolig trist.. Men bra da!

Skrevet

Ok, tusen takk for tips!

Her i huset ser vi også masse film.. Men i det siste har vi sett mye dårlig.

Så evig solskinn i plettfritt sinn(eller noe slikt) her om dagen. Den var veldig spessiel. Likte ikke den så bra. Ble litt for spesiel til at jeg likte den.

Ellers, når vi er inne på film, elsker jeg filme"La vita e bella!, Livet er herlig. Den gråter jeg masse til hver gang jeg ser den.. Den er så utrolig trist.. Men bra da!

Den har jeg faktisk ikke sett enda, men den har stått på lista mi over filmer jeg skal se utrolig lenge. Av en eller annen grunn glemmer jeg den alltid.

Men den skal sees så fort som mulig.

Skrevet

Den har jeg faktisk ikke sett enda, men den har stått på lista mi over filmer jeg skal se utrolig lenge. Av en eller annen grunn glemmer jeg den alltid.

Men den skal sees så fort som mulig.

Hvis du skal se filmene utrolig lenge, betyr det at du skal spille de igjen og igjen på samme dag da?

Hihi..=)

Skrevet

Før solnedgang - veldig bra og annerledes film

Kommer ikke på noen andre i farten, jeg...

Skrevet

Pike med øredobb

Shrek 2

Dirty Dancing - den er blant de beste hvert år! Hehe

Skrevet

Hvis du skal se filmene utrolig lenge, betyr det at du skal spille de igjen og igjen på samme dag da?

Hihi..=)

:)

Skrevet

*Shrek 2. Utrolig bra humor. Er jo barnefilm egentlig, men for en humor! Helt utrolig. Synes den passer bra for voksne, pga humoren.

*Buddy Bra norsk film!

*The City of God. (Kjempe trist film fra mexicos slum, men en tankevekker...)

Den dårligste: Eurotrip. (Fatter ikke hvorfor jeg leide den!! Huffa meien...!!)

"City of God" er fra en Favela i Rio (Brasil). Filmen er fra 2002, tror jeg, men den hadde sikkert vært årets film uansett hvilket år den kom ut.

Skrevet

"City of God" er fra en Favela i Rio (Brasil). Filmen er fra 2002, tror jeg, men den hadde sikkert vært årets film uansett hvilket år den kom ut.

Ja, det var ikke mexico nei, men rio. Stemmer det, hadde glemte det:)

Ja, den filen var meget sterk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...