Gå til innhold

Parfyme igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden jeg har kjøpt en parfyme til meg selv. Har tenkt å unne meg en til jul.

Likte før Anais Anais eller Eden.

Vet dere om noen andre parfymer/Eau de toilette med blomsterduft? Hadde vært ok å prøve noe nytt.

Skrevet

Hvis du liker blomsterduft, vil du kanskje like Remember Me fra Elizabeth Arden.

Skrevet

"Glow" fra J-Lo (?), litt liljekonvall-aktig, lukter veldig friskt og "rent". Forschempel :-)

Skrevet

Hvis du liker blomsterduft, vil du kanskje like Remember Me fra Elizabeth Arden.

Hehe - ja det er VIRKELIG en blomsterduft :-)

Skrevet

Cerutti 1881 er kjempe god!!! Slenger til et forslag om Eternity!!!

Skrevet

Søstra mi likte Anais Anais ei stund, og jeg vet hun også bruker Laura. Aner ikke om de har litt samme sjanger innafor lukt, jeg...

Skrevet

Takk for alle gode tips.

Ser at noen har anbefalt deg og kjøpe Laura, slenger meg på det jeg også.

Den er kjempegod og har vært min favoritt i noen år nå.

Skrevet

Hehe - ja det er VIRKELIG en blomsterduft :-)

Ikke sant? Jeg fikk den i gave mens jeg var gravid og litt overfølsom for lukter...Den ble stående urørt.

Skrevet

"Glow" fra J-Lo (?), litt liljekonvall-aktig, lukter veldig friskt og "rent". Forschempel :-)

Liljekonvall.....høres nydelig ut.

Skrevet

Ikke sant? Jeg fikk den i gave mens jeg var gravid og litt overfølsom for lukter...Den ble stående urørt.

Hehe... lukter jo egentlig litt godt, men er veeeldig sterk. Har en selv, står urørt, men...vel...den var jo billig da ;-)

Skrevet

En "fritidsparfyme" "Truth" fra CK eller Happy fra Cliniqe. En tyngre selskapspafyme som er ok er Provocative Women og Diorissimo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...