Gå til innhold

Hva utdanner en seg til..

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skal jeg velge?
Skrevet

..hvis en har vonde skuldre? Jeg skal på attføring nå, og til over nyttår må jeg ha bestemt meg for hva jeg vil gå videre på. Jeg har hatt en teknisk jobb i industrien før, er jente og 33. Skuldrene er operert for "trange forhold" og kommer ikke til å bli noe bedre.

Har ikke peiling på hva jeg vil, og på Aetat var det liten hjelp å få. "Gå hjem og tenk" sa de der. Men det er jo så mange som har vonde skuldre i disse tider, hva utdanner de seg til eller jobber med? Noen som har noen forslag? Vet at det har en del å si hva jeg liker og kan og interesserer meg for, men akkurat nå er jeg mest interessert i å få noen forslag til hva som kan passe når man ikke kan belaste armene/skuldrene særlig.. Noen som vet? Er takknemlig for alle forslag.

Skrevet

Kan du jobbe på datamaskin?

Hvilket teknisk arbeid har du gjort?

Hvilken utdanning har du? Kan du bygge videre på denne?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kan du jobbe på datamaskin?

Hvilket teknisk arbeid har du gjort?

Hvilken utdanning har du? Kan du bygge videre på denne?

Med vennlig hilsen

Det blir jo så og si umulig å gi deg et råd når du ikke skriver noe om hva som interesserer deg. Fpr det er vel noe :-)

Selv er jeg barnevernpedagog og stortrives i min jobb :-))

Skrevet

Be saksbehandleren din om å søke deg inn på Senter for Yrkesrettet Attføring (SYA), der har de et UTVEI-team (utvidet veiledning) der du kan få hjelp til å kartlegge interessefelt, egenskaper, muligheter etc.

http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=21076

Du kan også få samtale med arbeidspsykolog. Din saksbehandler kan bestille time for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...