Gå til innhold

Misbrukt, redd for menn


Gjest Karina23

Anbefalte innlegg

Gjest Karina23

Hei.

Jeg er en jente på 23 år som ble misbrukt som liten.

Jeg har hatt et langvarig forhold bak meg, som tok slutt etter ca 2år.

Jeg går ikke ut på byn, for jeg tør ikke.

En del av meg ønsker en kjæreste, men når noen nærmer seg, eller prøver å prate til meg får jeg panikk. Er livredd de er som overgriperen, livredd de er manipulerende.

Jeg elsker barn, og når de sier at de også liker barn, får jeg enda mer panikk. Liker de barn pga de kan misbruke de?

Jeg har ikke lyst å tenke disse tankene, men det skjer, og jeg vil så gjerne få det vekk...

Hva kan jeg gjøre?

Kan legge til at jeg går i terapi 2 ganger i uken, har bipolar 2 lidelse, spiseforstyrrelse, angst og lavt stoffskifte.

Jeg vil ikke tenke disse tankene mer:(

Mvh

Karina23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mannevond

Siden du har greid å være i forhold tidligere lover jo dette godt. Da greier du det sikkert igjen. Det finnes jo de som unngår menn helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...