Gjest Dame55 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det noen her som vet om Brexidol er reseptbelagt? Har vært det før, men hørte kvinner får kjøpt den uten resept, for menssmerter. Ikke menn får kjøpt den. Er det noe i dette mon tro? 0 Siter
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 tror fortsatt du må få det på resept.. 0 Siter
nanna Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Den er reseptbelagt, ja. Sterke greier. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Den er reseptbelagt, ja. Sterke greier. Mente det jeg også, men hørte av en slektning ikveld som er tannlege at han mente den er å få kjøpt uten resept nå. "Gubben" har falt på glatta og enten fått en skikkelig strekk eller røket noe av en muskel, har SÅ vondt. "Stakkar mann". Fant et par Brexidol her, men det holder vel ikke lenge. 0 Siter
nanna Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Mente det jeg også, men hørte av en slektning ikveld som er tannlege at han mente den er å få kjøpt uten resept nå. "Gubben" har falt på glatta og enten fått en skikkelig strekk eller røket noe av en muskel, har SÅ vondt. "Stakkar mann". Fant et par Brexidol her, men det holder vel ikke lenge. Hm. Jeg fikk den på resept ifjor iallefall. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det er betennelssdempende og var ihvertfall reseptbelagt tidligere. 0 Siter
Kvinna Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Tror nok Brexidol er reseptbelagt, men naproxen/naprosyn/napren selges som mens-smerte middel, og det er jo også betennelsesdempende. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 tror fortsatt du må få det på resept.. Får ringe tannlegenevøen min å prøve å få en resept da...må jo stå på for "gubben"! 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Den er reseptbelagt. Naproxen er også verdt et forsøk ved muskelsmerter. Den er uten resept. 0 Siter
Line Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Den er reseptbelagt. Naproxen er også verdt et forsøk ved muskelsmerter. Den er uten resept. Det sto en advarsel mot bruk av Naproxen i avisa i går. De har funnet ut at det øker faren for hjertetrøbbel... det gjaldt andre preparater som inneholdt naproksen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.