Gå til innhold

Brexidol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet om Brexidol er reseptbelagt? Har vært det før, men hørte kvinner får kjøpt den uten resept, for menssmerter. Ikke menn får kjøpt den. Er det noe i dette mon tro?

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

tror fortsatt du må få det på resept..

Skrevet

Den er reseptbelagt, ja. Sterke greier.

Mente det jeg også, men hørte av en slektning ikveld som er tannlege at han mente den er å få kjøpt uten resept nå.

"Gubben" har falt på glatta og enten fått en skikkelig strekk eller røket noe av en muskel, har SÅ vondt. "Stakkar mann". Fant et par Brexidol her, men det holder vel ikke lenge.

Skrevet

Mente det jeg også, men hørte av en slektning ikveld som er tannlege at han mente den er å få kjøpt uten resept nå.

"Gubben" har falt på glatta og enten fått en skikkelig strekk eller røket noe av en muskel, har SÅ vondt. "Stakkar mann". Fant et par Brexidol her, men det holder vel ikke lenge.

Hm. Jeg fikk den på resept ifjor iallefall.

Skrevet

Det er betennelssdempende og var ihvertfall reseptbelagt tidligere.

Skrevet

Tror nok Brexidol er reseptbelagt, men naproxen/naprosyn/napren selges som mens-smerte middel, og det er jo også betennelsesdempende.

Skrevet

tror fortsatt du må få det på resept..

Får ringe tannlegenevøen min å prøve å få en resept da...må jo stå på for "gubben"!

Skrevet

Den er reseptbelagt.

Naproxen er også verdt et forsøk ved muskelsmerter. Den er uten resept.

Skrevet

Den er reseptbelagt.

Naproxen er også verdt et forsøk ved muskelsmerter. Den er uten resept.

Det sto en advarsel mot bruk av Naproxen i avisa i går. De har funnet ut at det øker faren for hjertetrøbbel... det gjaldt andre preparater som inneholdt naproksen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...