Gå til innhold

Kor laste eg ner musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaza......men da får du MYYYYE reklame dritt med på kjøpet!!!!!

Skrevet

Kaza......men da får du MYYYYE reklame dritt med på kjøpet!!!!!

Vett du om et aent sted??

Lips1365380508
Skrevet

addresså?

Hmm..aner ikke, men søk på google,så finne du ut av det. Den heter DC++..

Skrevet

Ska sei ;)

Gusje ver i dag!!? :-) Ferdige med julahandelen du da?

Skrevet

Gusje ver i dag!!? :-) Ferdige med julahandelen du da?

Nei, ikkje heilt - ska ut ein tur nå. Tenkte å lura meg bort på amanda, for der e der jo sikkert ikkje mye folk i dag..

Du da?

Skrevet

Nei, ikkje heilt - ska ut ein tur nå. Tenkte å lura meg bort på amanda, for der e der jo sikkert ikkje mye folk i dag..

Du da?

Hehe....Optimisten! :-)

Eg og mangle litt mat, men tror eg ska klara å styra unna Amanda i dag. Trenge helst potetår og nåke aent småpottel...

Presangane e i boks. Og i dag havna pepperkakene i boksen også. :-)

E temmelig klar for julaftå eg nå...

Det vil sei: Litt merr vasking må nok te...

Lykke te med julå....kor du nå enn e...

Hilsen naboen

Skrevet

Hehe....Optimisten! :-)

Eg og mangle litt mat, men tror eg ska klara å styra unna Amanda i dag. Trenge helst potetår og nåke aent småpottel...

Presangane e i boks. Og i dag havna pepperkakene i boksen også. :-)

E temmelig klar for julaftå eg nå...

Det vil sei: Litt merr vasking må nok te...

Lykke te med julå....kor du nå enn e...

Hilsen naboen

Hehe.. Vett du ka, det va faktisk mindre folk på Amanda (når eg va der da) enn eg hadde frykta!

Nå e det bare gålvvasken igjen, så e eg der (nesten - eg må jo laga riskrem te imårå og sko vel eggentlig ha bakt ein sort eller to - har bare to fra før - som jo e rekord for meg da)

Ha ei kjempefine jul då!

Og lykka te sjøl! :)

Skrevet

Hehe.. Vett du ka, det va faktisk mindre folk på Amanda (når eg va der da) enn eg hadde frykta!

Nå e det bare gålvvasken igjen, så e eg der (nesten - eg må jo laga riskrem te imårå og sko vel eggentlig ha bakt ein sort eller to - har bare to fra før - som jo e rekord for meg da)

Ha ei kjempefine jul då!

Og lykka te sjøl! :)

Eg lurte akkurat på det; når tid eg sko laga den riskremen. Meine eg huske at mamma lagte grøten dagen før jaffal.

Eg har bara lagt tri sortar kakår ennå...Men ska laga marsipan og delfiakaka i kveld tenkte eg. :-)

E det rart at di kalla denna uka for ståkuken. Det e jammen mye ståk nå før jul :-)

Skrevet

Eg lurte akkurat på det; når tid eg sko laga den riskremen. Meine eg huske at mamma lagte grøten dagen før jaffal.

Eg har bara lagt tri sortar kakår ennå...Men ska laga marsipan og delfiakaka i kveld tenkte eg. :-)

E det rart at di kalla denna uka for ståkuken. Det e jammen mye ståk nå før jul :-)

Hehe, du har fått den sms'en du og, ja?

Eg lagte grøt på morgenen julaften, og itte ei stonn satt eg an ut i snøen :D Då blei det fart i nerkjølingsprosessen, ja!

Så då fekk eg riskremen ferdidg i tide i år og :)

Håpa du har hatt og fortsatt har ei "kjempekjekke" jul!

PS! Eg har ei kokte bayonneskinka - kan eg laga noe middag av den, eller e det meint å værr pålegg? Vett du det?

Skrevet

Hehe, du har fått den sms'en du og, ja?

Eg lagte grøt på morgenen julaften, og itte ei stonn satt eg an ut i snøen :D Då blei det fart i nerkjølingsprosessen, ja!

Så då fekk eg riskremen ferdidg i tide i år og :)

Håpa du har hatt og fortsatt har ei "kjempekjekke" jul!

PS! Eg har ei kokte bayonneskinka - kan eg laga noe middag av den, eller e det meint å værr pålegg? Vett du det?

Tjo hei!

Ja, nå har eg vært i familieselskap og fått servert to glass for mye rødvin :-)

Riskremen ble stor suksess. Men eg lagte grøten kvelden før..

Bayonneskinka har eg ikkje greia på...Desverre.

Me har nå både pinnakjøtt og kalkun i frysaren te restemat...Hehe.

Ha ein fine kveld!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...