Gjest tottlå Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Kaza......men da får du MYYYYE reklame dritt med på kjøpet!!!!! 0 Siter
Gjest iuewg Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Kaza......men da får du MYYYYE reklame dritt med på kjøpet!!!!! Vett du om et aent sted?? 0 Siter
Gjest hoihsd Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 DC er den beste.... addresså? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 addresså? Hmm..aner ikke, men søk på google,så finne du ut av det. Den heter DC++.. 0 Siter
Klara Q Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 E du Haugesunnar ellår? www.winmx.com 0 Siter
Gjest uyfgih Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 E du Haugesunnar ellår? www.winmx.com Hørre vel det? 0 Siter
Big Brother Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 www.bearshare.com www.morpheus.com 0 Siter
Gjest uygh Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Ska sei Gusje ver i dag!!? :-) Ferdige med julahandelen du da? 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Gusje ver i dag!!? :-) Ferdige med julahandelen du da? Nei, ikkje heilt - ska ut ein tur nå. Tenkte å lura meg bort på amanda, for der e der jo sikkert ikkje mye folk i dag.. Du da? 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Vett du om et aent sted?? Kaza Lite er uten reklame. 0 Siter
Gjest ygij Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Nei, ikkje heilt - ska ut ein tur nå. Tenkte å lura meg bort på amanda, for der e der jo sikkert ikkje mye folk i dag.. Du da? Hehe....Optimisten! :-) Eg og mangle litt mat, men tror eg ska klara å styra unna Amanda i dag. Trenge helst potetår og nåke aent småpottel... Presangane e i boks. Og i dag havna pepperkakene i boksen også. :-) E temmelig klar for julaftå eg nå... Det vil sei: Litt merr vasking må nok te... Lykke te med julå....kor du nå enn e... Hilsen naboen 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hehe....Optimisten! :-) Eg og mangle litt mat, men tror eg ska klara å styra unna Amanda i dag. Trenge helst potetår og nåke aent småpottel... Presangane e i boks. Og i dag havna pepperkakene i boksen også. :-) E temmelig klar for julaftå eg nå... Det vil sei: Litt merr vasking må nok te... Lykke te med julå....kor du nå enn e... Hilsen naboen Hehe.. Vett du ka, det va faktisk mindre folk på Amanda (når eg va der da) enn eg hadde frykta! Nå e det bare gålvvasken igjen, så e eg der (nesten - eg må jo laga riskrem te imårå og sko vel eggentlig ha bakt ein sort eller to - har bare to fra før - som jo e rekord for meg da) Ha ei kjempefine jul då! Og lykka te sjøl! 0 Siter
Gjest uyjkm Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hehe.. Vett du ka, det va faktisk mindre folk på Amanda (når eg va der da) enn eg hadde frykta! Nå e det bare gålvvasken igjen, så e eg der (nesten - eg må jo laga riskrem te imårå og sko vel eggentlig ha bakt ein sort eller to - har bare to fra før - som jo e rekord for meg da) Ha ei kjempefine jul då! Og lykka te sjøl! Eg lurte akkurat på det; når tid eg sko laga den riskremen. Meine eg huske at mamma lagte grøten dagen før jaffal. Eg har bara lagt tri sortar kakår ennå...Men ska laga marsipan og delfiakaka i kveld tenkte eg. :-) E det rart at di kalla denna uka for ståkuken. Det e jammen mye ståk nå før jul :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Eg lurte akkurat på det; når tid eg sko laga den riskremen. Meine eg huske at mamma lagte grøten dagen før jaffal. Eg har bara lagt tri sortar kakår ennå...Men ska laga marsipan og delfiakaka i kveld tenkte eg. :-) E det rart at di kalla denna uka for ståkuken. Det e jammen mye ståk nå før jul :-) Hehe, du har fått den sms'en du og, ja? Eg lagte grøt på morgenen julaften, og itte ei stonn satt eg an ut i snøen Då blei det fart i nerkjølingsprosessen, ja! Så då fekk eg riskremen ferdidg i tide i år og Håpa du har hatt og fortsatt har ei "kjempekjekke" jul! PS! Eg har ei kokte bayonneskinka - kan eg laga noe middag av den, eller e det meint å værr pålegg? Vett du det? 0 Siter
Gjest iyoiui Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hehe, du har fått den sms'en du og, ja? Eg lagte grøt på morgenen julaften, og itte ei stonn satt eg an ut i snøen Då blei det fart i nerkjølingsprosessen, ja! Så då fekk eg riskremen ferdidg i tide i år og Håpa du har hatt og fortsatt har ei "kjempekjekke" jul! PS! Eg har ei kokte bayonneskinka - kan eg laga noe middag av den, eller e det meint å værr pålegg? Vett du det? Tjo hei! Ja, nå har eg vært i familieselskap og fått servert to glass for mye rødvin :-) Riskremen ble stor suksess. Men eg lagte grøten kvelden før.. Bayonneskinka har eg ikkje greia på...Desverre. Me har nå både pinnakjøtt og kalkun i frysaren te restemat...Hehe. Ha ein fine kveld!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.