amber sun Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Kjøpte en spray på Europris forleden dag, til å spraye på isete vinduer for å slippe å skrape. billig var det også. Den fungerer jo bedre enn noenting jeg har vært borti! Spray og hokuspokus så er all is borte... Det er noe for oss som HATER å skrape bilen Et lite tips bare, sikkert andre landsdeler som trenger det mer enn oss her i vest, men bra er det ihvertfall! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Hva heter denne sprayen? "IS fjerner" heter den. Bilde av isfjell utenpå, isblå og hvit boks. Koster bare 20kroner... 0 Siter
Gjest og sikkert skikkelig bra for miljøet Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 "IS fjerner" heter den. Bilde av isfjell utenpå, isblå og hvit boks. Koster bare 20kroner... * 0 Siter
amber sun Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 * Jadda, sikkert. Men det tar jeg ærlig talt ikke så veldig tungt, og jeg sprayer vinduene noen ganger gjennom vinteren. Det er ikke så bra for miljøet å kjøre bil heller. Men jeg gjør det forde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.