Gå til innhold

Takk Gud for SMS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

SMS er etter min mening både et gode og et onde. Lett å holde kontakt, lett å bryte kontakt, lett å sende ting man ikke ville turt å ringe om... MEN likvel - VISSE ting er noe dumt å ta over sms. Har sett mange eksempler på dårlig kommunikasjon der man bare har fyrt av gårde en sms istedet for å ta den nødvendige telefonen eller face-to-face praten.

Så på en måte, dritbra med sms. Men det gjør meg noen ganger skikkelig forbanna!

Skrevet

Det skumleste er om man skal fortelle om noen....og så sender man sms'en til den man snakker OM....det har jeg prestert. *GRUSOMT*

Skrevet

Det skumleste er om man skal fortelle om noen....og så sender man sms'en til den man snakker OM....det har jeg prestert. *GRUSOMT*

Det har jeg også gjort... :o( Ganske flaut. Fikk sms'en i retur den ene gangen. Den andre gangen var GANSKE alvorlig at jeg sendte feil. - var til en kamerat om en jente han hadde gjort gravid. "Hun må jo skjønne at det ikke er noen god idé å få dette barnet" - også sendte jeg den til henne... Hadde vondt i magen i flere dager.

Skrevet

Åh, det har jeg gjort også.

En skrekkelig følelse!

Skrevet

Urk, jeg gjør det stadig. Kjenner flere andre også. hihi.

Skrevet

Det har jeg også gjort... :o( Ganske flaut. Fikk sms'en i retur den ene gangen. Den andre gangen var GANSKE alvorlig at jeg sendte feil. - var til en kamerat om en jente han hadde gjort gravid. "Hun må jo skjønne at det ikke er noen god idé å få dette barnet" - også sendte jeg den til henne... Hadde vondt i magen i flere dager.

aaau!

Skrevet

For oss døve er SMS kun et gode! Kan ikke skjønne hva vi gjorde før SMS kom på markedet :o)

Skrevet

Min melding var omtrent lik....men det barnet forguder jeg nå! hehe

Skrevet

Ååå det gjorde jeg også. Av typen "xxx er ikke noe kjekk, men han er hyggelig". Også sendte jeg den selvsagt til han jeg snakket om.....

Uæææææææ, brukte lang tid på å forsøke å ro meg ut av det med en fleip osv....

Gjest tegnspråkstudent
Skrevet

For oss døve er SMS kun et gode! Kan ikke skjønne hva vi gjorde før SMS kom på markedet :o)

jo det må jo være et under for dere :) og spesielt i kommunikasjonen mellom døve og hørende. Men jeg ser jo visse faresignaler også. en døv jente jeg kjenner går ute og taster konstant på mobilen sin. ser bare ned hele tiden. Hun må jo være spesielt utsatt for ulykker når hun bare ser på mobilen sin hele tiden. om noen skriker "pass deg" så vil hun jo uannset ikke oppfatte at det er noen fare når hun ikke har øya med seg :)

Skrevet

jo det må jo være et under for dere :) og spesielt i kommunikasjonen mellom døve og hørende. Men jeg ser jo visse faresignaler også. en døv jente jeg kjenner går ute og taster konstant på mobilen sin. ser bare ned hele tiden. Hun må jo være spesielt utsatt for ulykker når hun bare ser på mobilen sin hele tiden. om noen skriker "pass deg" så vil hun jo uannset ikke oppfatte at det er noen fare når hun ikke har øya med seg :)

*ler*

En venninne av meg (døv) har det med å kræsje på lyktestolper. Før var det pga at hun gikk og snakka med sidemannen, men nå skjer det nettopp fordi hun går og taster på mobilen hele tiden. En gang ramla hun oppi et hull som veivesenet hadde laga. Gikk tvers gjennom sperringa og ramla i hullet som heldigvis ikke var særlig dypt... Ler bare jeg tenker på det :o)))

Skrevet

Eller da jeg skulle fortelle en venninne at en gutt minnet meg om eksen så jeg fikk helt vondt i magen, og sender den så til kjæresten..

Fossro til fiskeskjær, for pokker!

Skrevet

Eller da jeg skulle fortelle en venninne at en gutt minnet meg om eksen så jeg fikk helt vondt i magen, og sender den så til kjæresten..

Fossro til fiskeskjær, for pokker!

Åj, kjipt da!!

:)

Vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...