Gjest berlitz Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Skal lage medisterkaker til jul. Kjøpte inn medisterdeig istedet for medisterfarse. Deigen ser jo mye grovere ut enn farsen. Kan jeg bruke den àllikevel? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Det kan du og er mye bedre synes jeg. Jeg blander allikevel inn litt karbonadedeig også for å få dem enda grovere. F.eks. 1.5 kg. medisterdeig og 3-400gr. karbonadedeig. Salt, pepper, annet krydder etter smak, potetmel og melk. Gjerne også et egg eller to. Veldig populære kaker her i huset. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Det kan du og er mye bedre synes jeg. Jeg blander allikevel inn litt karbonadedeig også for å få dem enda grovere. F.eks. 1.5 kg. medisterdeig og 3-400gr. karbonadedeig. Salt, pepper, annet krydder etter smak, potetmel og melk. Gjerne også et egg eller to. Veldig populære kaker her i huset. Brukes kun medisterdeigen behøver du ikke å spe den noe. Bare litt av hver av potetmel, melk etc. om du blander inn karbonadedeig eller kjøttdeig kan også brukes. Lykke til uansett hvordan du gjør det. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Å lage medisterkake av medisterdeig i stedet for medisterfarse er _mye_ bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.