Gå til innhold

Har eksen min gått i hi?

Anbefalte innlegg

Gjest hans eks
Skrevet

Sitter her og undrer meg litt. For en måned siden gjorde jeg slutt med han som var kjæresten min. Han ble rasende og skjelte meg ut etter noter. Bruddet var visst uventet for ham...

Vi avsluttet altså på en vond måte.

Nå undrer jeg meg litt, for denne mannen er en fyr som til stadighet er i byen og vimser. Han går stort sett til byen etter jobb og hver lørdag. I tillegg trener han på et senter i byen.

INGEN har sett ham, og en kammerat av oss begge kom til meg og sa at han lurte på hvorfor han aldri fikk svar på sine sms lenger.

Kan han ha blitt helt deprimert? Er det logisk ettersom han ble så sint da jeg brøt med ham?

Flere som har kommet til meg og sier de lurer på om han har gått i hi. Han pleier alltid svare på sms også...Litt rart dette.

Hva kan det være, tro? Jeg kjenner jeg syns det er litt ekkelt, på samme tid som jeg egentlig ikke bryr meg...Synd å si det, men...

Skrevet

Han ønsker kanskje at vennene hans skal bekymre seg litt og synes synd på han når han endelig returnerer til det sosiale liv. Det er ikke ditt problem, i alle fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...