Gjest Celine Dion Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Noen som vet om Celine Dion har gitt ut album hvor hun synger på fransk? 0 Siter
G-bo Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 JA, desverre...., hadde en kjæreste som til stadighet plaga meg med Celine på fransk... ...men har fortrengt navn ol:-) 0 Siter
Gjest tips Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Ja, hun vant jo bl.a Grand Prix med å synege på fransk, og jeg har hørt flere sanger på radio der hun synger på fransk (som er morsmålet hennes), så det finnes helt sikkert (flere) plater der hun synger på fransk. 0 Siter
Poppy Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 ja jeg har flere album med celine på fransk kjøpt i norge . Celine Dion "Les premières Annes " Som er en samleplate og en litt nyere som hetter " d`eux " http://www.sonymusic.fr/celineonline/music.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.