Gå til innhold

hva er dine morsommste ordlistefeil på mobilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen sms fra mine foreldre som nettopp har lært seg å bruke ordliste: "nå har vi rasert byen". og en tekstmelding fra Barcelona: "Vi går rundt og sover i gatene".(skjønner ikke helt hva de har bommet på der)

Hva er deres favoritter

Skrevet

Får stadig inn gullkorn fra fadern, men det skyldes en blanding av at han ikke er helt stødig på tastene, og at han er engelsk og ikke skriver perfekt norsk.

For en stund sida sendte jeg han en vits på mobilen, husker den ikke, men det dreide seg om religion. Fikk følgende svar tilbake:

"ADU ER BLASFEMISK HB".

Javel??? Jeg svarte: "Og du kan ikke stave riktig norsk! ;)" og fikk tilbake:

"JODDA, MEN FINGERERNE IKKE ALLTID GJOERE DET DE SKAL".

;O)

Skrevet

Skriv "maxi på loffen" i ordlista til Nokia.

Det blir "nazi på jødedo"...

*LOL*

Gjest litt utfint
Skrevet

Denne er litt ufin:

gåsehud blir hårfite

Venninna mi skrev det i en sms til en kamerat. Kom litt feil ut den mld.. ;)

skorpionfisken
Skrevet

Kjenner en som heter Daniel.

Når jeg skriver til ham/om ham så ler jeg hver gang, for før navnet er ferdig blir

Danie = Fange

Skrevet

Når jeg skriver til ham/om ham så ler jeg hver gang, for før navnet er ferdig blir

Danie = Fange

og Ellen blir ekle. Silje blir silke.

Skrevet

ok blir alltid til øl...

Ikke hvis du legger inn OK med "Stav ord"-funksjonen, da legger OK seg øverst :-)

I alle fall på min Sony Ericsson T610

Skrevet

Danie = Fange

John blir løgn, noe som passer meget bra!

Ørjan blir orkan.

Skrevet

John blir løgn, noe som passer meget bra!

Ørjan blir orkan.

melding ti foreldre: jeg kommer ikke hjem, jeg skal sove over hos løgn . Tror nok foreldrene mine ville blitt mistenksomme da ja :)

Skrevet

Skulle sende en melding til en kollega, om at jeg ble hjemme dagen etter med sykt, hostende, harkende barn. Den lød sånn: "Jeg blir hjemme i morgen, Vesla er syk og hoster og hasjer."

Skrevet

De gangene jeg skriver melding til min søster og spør hvordan det går med datteren hennes, Elisa. Meldingen blir ofte slik: "Hvordan går d m flisa?"

Skrevet

De gangene jeg skriver melding til min søster og spør hvordan det går med datteren hennes, Elisa. Meldingen blir ofte slik: "Hvordan går d m flisa?"

Bra hun ikke heter Gunn da, for da blir det Homo.

ps: jeg er ikke imot homofili så det er sagt

Skrevet

Bra hun ikke heter Gunn da, for da blir det Homo.

ps: jeg er ikke imot homofili så det er sagt

"Hei homo!" istedetfor "Hei Gunn!" da lissom... Jaja, får håpe mottageren ikke er homofob ;o)

Skrevet

Så kult! Tenker du på meg da? :-)

Skrevet

Så kult! Tenker du på meg da? :-)

Nei, men det kommer jeg nok til å gjøre heretter ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...