Gå til innhold

Bikkja har kanskje spist et batteri?

Anbefalte innlegg

Gjest hunden min
Skrevet

Finner ikke igjen et batteri jeg hadde. Vet hvor det lå og nå er det borte. Hva kan skje om bikkja har slukt det?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis jeg skulle lurt på om bikkja hadde spist alt det jeg ikke finner....da hadde jeg virkelig hatt noe å bekymre meg for ;-)

Spøk til side,- hvor stort var dette batteriet? De finnes jo i de fleste størrelser - fra armbåndsur-batteri til bilbatteri, liksom?

Ring en veterinær og spør, du. De har nok erfart de fleste ting i en hundemage.

Skrevet

Tror ikke du trenger å være engstelig. Batteriet kan helt sikkert brukes.

Du må bare huske på å sjekke avføringa hans sånn at du finner det igjen.

Hvis ikke får du rett og slett kjøpe nytt batteri.

Gjest ring veterinæren
Skrevet

Ring veterinæren din (veterinærhøyskolen har sikkert også vakttelefon), og hør hva du skal se etter / observere.

Batteriet er fylt med syre, som kan gi svært alvorlige etseskader, både i magesekk og i tarm.

Kanskje du bør dra til veterinæren og ta et røntgenbilde, men det kan de svare best på hos veterinæren.

Skrevet

Tror ikke du trenger å være engstelig. Batteriet kan helt sikkert brukes.

Du må bare huske på å sjekke avføringa hans sånn at du finner det igjen.

Hvis ikke får du rett og slett kjøpe nytt batteri.

*Gapskratter*

Burde h*n bekymre seg når snuten på bikkja begynner å lyse?

;o)

Skrevet

*Gapskratter*

Burde h*n bekymre seg når snuten på bikkja begynner å lyse?

;o)

Tja, alle bikkjeeiere burde bekymre seg hvis doggien forandrer seg i retning julenissens reinsdyr.

Selv om jeg personlig ville roet nervene fram til den begynte å fly.

Men jeg tror ikke lysetendenser har så mye med batteriet å gjøre, for meg bekjent leder ikke hunder strøm.

Det må dog sies at jeg ikke er noen hundeekspert.

Annonse

Skrevet

Tja, alle bikkjeeiere burde bekymre seg hvis doggien forandrer seg i retning julenissens reinsdyr.

Selv om jeg personlig ville roet nervene fram til den begynte å fly.

Men jeg tror ikke lysetendenser har så mye med batteriet å gjøre, for meg bekjent leder ikke hunder strøm.

Det må dog sies at jeg ikke er noen hundeekspert.

Fysikk og sånn var aldri min sterke side.

;o)

Skrevet

Fysikk og sånn var aldri min sterke side.

;o)

Ikke min heller. Men jeg var derimot dreven når det gjaldt julenissen, alver og dverger.

Tror ikke jeg var så verst når det kommer til Rudolf heller. Ikke så verst i det hele tatt.

Skrevet

Hvis det er duracell vil den antageligvis ikke sove på en stund...(du har vel sett reklamen?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...