Gå til innhold

DYREPLAGERI!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på nyhetene i dag ok to Stavanger gutter som var tiltalt for å puttet en kattunge og en voksen katt i mikrobølgeovnen!!!

Hadde jeg truffet dem på gata, hadde jeg slått dem ned, puttet dem i mikroen og grillt dem til døde!!!!!!!

Syke mennesker som plager små forsvarsløse dyr, som ikke gjør verden noe vondt, burde vært innesperra på livstid!!!!

Grrr.....jeg blir såååå sint på sånt!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• amber sun

5

• Goliath

3

• fyrlykt

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan ikke helt se at du er noe bedre enn dem... Du forfekter jo akkurat det samme - vold og tortur.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Blir det ikke litt feil å si dette

"Syke mennesker som plager små forsvarsløse dyr, som ikke gjør verden noe vondt, burde vært innesperra på livstid!!!!"

Når du sier dette

"Hadde jeg truffet dem på gata, hadde jeg slått dem ned, puttet dem i mikroen og grillt dem til døde!!!!!!!"

? ;o)

Skrevet

Helt enig.

Men ikke enig med det Sør sier, eneste måten å få idioter til å slutte å gjøre helt syke ting er å avlive de. Da hadde vi gjerne fått slutt på sånne ting skjer.

Skrevet

Enig i at det er fælt å la dyr lide, og å gjøre det med vilje.

Men det rettferdiggjør ikke ny vold mot dem som står bak dette.

Skrevet

Helt enig.

Men ikke enig med det Sør sier, eneste måten å få idioter til å slutte å gjøre helt syke ting er å avlive de. Da hadde vi gjerne fått slutt på sånne ting skjer.

Nei, da hadde vi selvsagt fått krig, fordi store deler av befolkningen fordømmer folk som "tottlå" like mye som de som torturerer katter.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nei, da hadde vi selvsagt fått krig, fordi store deler av befolkningen fordømmer folk som "tottlå" like mye som de som torturerer katter.

Med vennlig hilsen

Nei, fordi de som skulle ha startet krig hadde ikke levd.

Skrevet

Nei, fordi de som skulle ha startet krig hadde ikke levd.

Hva er det for en slags nazi-logikk du kommer med her? "Skulle ikke ha levd?"

Vi som ikke vil drepe andre skulle ikke leve?

Du er ikke noe som helst bedre enn dyreplagerene. Faktisk er du hakket verre!

Skrevet

I denne tråden skal du ikke ha det lett for at følelsene dine tar overhånd - jeg skjønte at du skjønner at de kan du ikke gjøre, men at de sannelig også skulle få smakt!

Skrevet

Jeg kan ikke helt se at du er noe bedre enn dem... Du forfekter jo akkurat det samme - vold og tortur.

Med vennlig hilsen

Ikke missforstå meg! Jeg har ingen lyster som sier at jeg skal drepe folk, men jeg blir så utrolig sint på de ungdommene!

Jeg er ingen ond person, altså!! :)

Skrevet

Enig i at det er fælt å la dyr lide, og å gjøre det med vilje.

Men det rettferdiggjør ikke ny vold mot dem som står bak dette.

Nei, jeg beskriver bare hvordan det bobbler inne i meg av frustrasjon over hva disse ungdommene har gjort!!!

Jeg kunne alldri skadet hverken dyr ELLER mennesker! Er i mot vold og krig! Jeg ble bare så utrolig sint!!!!!

Skrevet

Ikke missforstå meg! Jeg har ingen lyster som sier at jeg skal drepe folk, men jeg blir så utrolig sint på de ungdommene!

Jeg er ingen ond person, altså!! :)

Hei,

Det var jo godt å høre.

Det de gjorde kan selvsagt ikke forsvares, og jeg håper de blir straffet.

Samtidig så må man huske at det er politiets/rettsvesenets jobb, og ikke vi som skal være lynsjemobb.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg blir skremt over at barn/ungdom kan få seg til å gjøre noe sånt - er de helt blottet for empati? Det må jo (seriøst altså) være noe galt med disse ungdommene? Alle normalt utrustede har jo evner til å føle empati også for dyr.

Skrevet

Jeg blir skremt over at barn/ungdom kan få seg til å gjøre noe sånt - er de helt blottet for empati? Det må jo (seriøst altså) være noe galt med disse ungdommene? Alle normalt utrustede har jo evner til å føle empati også for dyr.

Det er mange det er noe galt med. Hva med krek som voldtar, og etterpå påstår at "kvinnen ville selv"?

Eller de som begår sexsuelle overgrep mot barn - og får 9 måneder i fengsel (hvis de overhodet blir dømt).

Selvsagt er "katt i mikrobølgeovn" hårreisende, men det er merkelig å bli sint over dette, når man ikke også skriver rasende innlegg om overgrep, voldtekter, mishandling og fattigdom.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er mange det er noe galt med. Hva med krek som voldtar, og etterpå påstår at "kvinnen ville selv"?

Eller de som begår sexsuelle overgrep mot barn - og får 9 måneder i fengsel (hvis de overhodet blir dømt).

Selvsagt er "katt i mikrobølgeovn" hårreisende, men det er merkelig å bli sint over dette, når man ikke også skriver rasende innlegg om overgrep, voldtekter, mishandling og fattigdom.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med deg, vi burde hylt høyt og inderlig hver eneste dag over alle barn som lider her i verden. Når vi var ferdig med å hyle kunne vi kanskje begynt å gjøre noe med det?

Selv om jeg forferdes over at barn plager dyr forferdes jeg mer over at vi bruker tusener på å mate katter og hunder mens barn sulter ihjel. Og ikke minst, at mange har mer omsorg for hjemløse katter enn fattige barn.

Skrevet

Jeg er enig med deg, vi burde hylt høyt og inderlig hver eneste dag over alle barn som lider her i verden. Når vi var ferdig med å hyle kunne vi kanskje begynt å gjøre noe med det?

Selv om jeg forferdes over at barn plager dyr forferdes jeg mer over at vi bruker tusener på å mate katter og hunder mens barn sulter ihjel. Og ikke minst, at mange har mer omsorg for hjemløse katter enn fattige barn.

Jeg er helt enig med deg.

Hvis du virkelig vil bli upopulær på DOL så starter du en tråd om det emnet du nevnte i den siste paragrafen.

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Javisst, hvorfor ikke drite i alt og alting så lenge det angivelig dør 60 000 barn hver dag.

Har vi hørt den før, mon tro?

Skrevet

Nei, jeg beskriver bare hvordan det bobbler inne i meg av frustrasjon over hva disse ungdommene har gjort!!!

Jeg kunne alldri skadet hverken dyr ELLER mennesker! Er i mot vold og krig! Jeg ble bare så utrolig sint!!!!!

ok, da skjønner jeg. Bra det bare var uttrykk for frustrasjon.

Det er så lett å vrenge ut masse som en "skulle ha gjort" pga en ugjerning som er begått, og så ser det kanskje annerledes ut "på trykk" her på nettet, enn du egentlig mente det.

:)

Skrevet

ok, da skjønner jeg. Bra det bare var uttrykk for frustrasjon.

Det er så lett å vrenge ut masse som en "skulle ha gjort" pga en ugjerning som er begått, og så ser det kanskje annerledes ut "på trykk" her på nettet, enn du egentlig mente det.

Naboungene til "tottlå" pleier gå *lange* omveier rundt huset hennes! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Naboungene til "tottlå" pleier gå *lange* omveier rundt huset hennes! ;-)

Med vennlig hilsen

hehe

Tror nok ikke hun er så veldig farlig når det kommer til stykket ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...