Gå til innhold

AD og anestesilegemidler går det bra sammen?


Gjest venter på operasjon

Anbefalte innlegg

Gjest venter på operasjon

Skal snart gjennom en operasjon i full narkose. Er det slik at jeg kan ta medisinene mine den dagen jeg blir operert, eller må jeg vente så de ikke interagerer med de andre legemidlene?

Går på Cipralex,Rivotril og Remeron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det skal gå greit. Kan ikke huske at jeg måtte la være å ta dem før narkosen.

Ring for sikkerhetsskyld sykehuset der du skal opereres. Jeg fikk en liten brosjyre med informasjon, der sto det også hvilke medisiner en ikke skulle ta før narkosen. Kan hende du får noe tilsvarende nærmere operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå greit. Kan ikke huske at jeg måtte la være å ta dem før narkosen.

Ring for sikkerhetsskyld sykehuset der du skal opereres. Jeg fikk en liten brosjyre med informasjon, der sto det også hvilke medisiner en ikke skulle ta før narkosen. Kan hende du får noe tilsvarende nærmere operasjonen.

Jeg vil rådedeg til og si ifra når du snaker med anestilegen. Enkelte bedøvelsesmidlier under narkose,sammen med antidepressiva, kan få blodtryket ditt til og stige kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...