Gå til innhold

Misunnerlig!


Gjest *dunk*

Anbefalte innlegg

Jeg blir så misunnelig når jeg hører og leser om de som får valium og somadril og andre beroligende medisiner.

Jeg vil også ha noe som kan gjøre meg rolig og harmonisk på en to tre.

Og ikke minst de som kan slappe av å være rolige, gjøre hva de vil, lese en bok, sove rolig om natten på en naturlig måte osv osv.

Er det noen fordeler ved å ikke få disse medisinene? (###¤%&/(¤) Skal jeg føle meg heldig for at jeg må prøve å finne andre løsninger? Det tar bare så laaang tid. Noen som kan slå inn et alvordsord her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lett å bli avhengig av medisiner som sobril og vival. Det er mye bedre å klare seg uten disse sidene. Psyken blir sterkere når man må takle situasjoner uten bruk av medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å bli avhengig av medisiner som sobril og vival. Det er mye bedre å klare seg uten disse sidene. Psyken blir sterkere når man må takle situasjoner uten bruk av medisiner.

Ja, ...men

hva skal jeg med en sterk psyke når kroppen blir stiv og hard som en avkappet trestamme som ligger på bakken fylt med smerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ...men

hva skal jeg med en sterk psyke når kroppen blir stiv og hard som en avkappet trestamme som ligger på bakken fylt med smerte?

vival og sobril hjelper ikke mot fysisk smerte. Da er det muskel avslappende medisiner eller smertestillende medisiner som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vival og sobril hjelper ikke mot fysisk smerte. Da er det muskel avslappende medisiner eller smertestillende medisiner som hjelper.

Sobril virker faktisk muskelavslappende på meg. Også for uro, men siden jeg nå går på Cipralex så slipper jeg å bruke Sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her kjenner jeg meg godt igjen... Har bedt både psykiateren min og fastlegen min og de samme tablettene som deg,men nei da. Ikke no håp for meg å få det nei.

Ganske fortvila egentlig når en er i en fortvila situasjon, men det er en grunn til at de sier NEI til enkelte av oss sikkert..... Desverre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vival og sobril hjelper ikke mot fysisk smerte. Da er det muskel avslappende medisiner eller smertestillende medisiner som hjelper.

Sobril er et veldig godt smertestillende middel. spesielt å koble det med paralgin forte når smertene er uutholdelige, gir god effekt på meg. Psykiateren min sier at dette er en kobling flere av pasientene hans gir gode tilbakemeldinger på.

Brukes dog med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...