Gjest Aina E Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hvilken matvarekjede har den billigste (bra) kalkunen? I Sverige kostet den 40,- pr. kg... Synes det var litt dyrt, for jeg mener å ha sett den til 29,- et eller annet sted. Takk, mvh. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hei! :-) Rema hadde billig i fjor i alle fall. Tror det kan stemme med den prisen, uten at jeg er sikker. Og har ingen reklameaviser her nå. 0 Siter
Zarine Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Rema har eit bra tilbud no. Skal vi sjå... avisa deira ligg jo rett ved sida av meg: Kalkun, frys, fra Norsk Kylling kr 28/kg Norsk Kylling plar ha bra produkt, syns no eg. Velbekomme! 0 Siter
Atene Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Tror Mega har til 29 kroner kiloen. Hvor bra den er, aner jeg ikke. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Rema har eit bra tilbud no. Skal vi sjå... avisa deira ligg jo rett ved sida av meg: Kalkun, frys, fra Norsk Kylling kr 28/kg Norsk Kylling plar ha bra produkt, syns no eg. Velbekomme! Tusen takk til alle sammen Det ble 6 kg's fra Rema til 28/kg. Det ligger nærmest. God Jul til hele hurven :-D 0 Siter
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Rema har eit bra tilbud no. Skal vi sjå... avisa deira ligg jo rett ved sida av meg: Kalkun, frys, fra Norsk Kylling kr 28/kg Norsk Kylling plar ha bra produkt, syns no eg. Velbekomme! Norsk Kylling bra? Skjønner at jeg har vært uheldig, da jeg bare har fått møkkaprodukter derfra. Rett nok har Rema billige kjøttvarer, men kvaliteten varierer enormt. Ønsker alle en riktig god middag:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.