Gjest krist69 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei sandra33 - om du leser dette - (eller andre som har erfaring med hevelse etter bukplastikk). hos meg er det nå 7 uker etter full bukplastikk med stramming av magemuskler. i et tidligere innlegg nevnte du at du var hoven i 2-3 mndr. kan du utdype det lit mer?? jeg følte at alt virket på rett vei etter ca. 3 uker eller noe - men så stagnerte det liksom...øverste del av magen er fortsatt hoven, nesten større nå enn for et par uker siden (håper jo bare det er hovenhet da...) - i allefall er magen fortsatt stor over navlen, har rett og slett litt kul på magen ennå. nå er magen fortsatt øm og sår om jeg rører meg for mye, så jeg prøver å trøste meg med at det bare er hovent, og at det tar tid.....men samtidig blir jeg utålmodig, og litt bekymret for at det rett og slett ikke blir bra...at det jeg tror er hovent i verste fall ikke går så mye tilbake likevel, om du skjønner?? jeg klarer fortsatt ikke å gå på jobb i mine vanlige klær, sitter i joggebukse på kontoret. var på julebord fredag - i et skjørt som er stort nok, men ble fryktelig sår og vond i magen etterpå - regner med det var av å sitte halve natta utover i klær som ikke er myke og tøyelige. hvor lenge må man regne med å være hoven og øm?? har jo lest at man kan være det lenge, men føler jeg bare leser om folk som blir flate med en gang, og går rett i sine gamle klær..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168612-sandra33/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei krist69. Jeg tok en full bukplastikk med mageoppstramming 22 september.Fjernet 475 g hud. Jeg har ikke hatt noe hevelse, og arret er helt fint. To mnd etter operasjonen begynte jeg med forsiktig magetrim. Det strekker litt i magemuskelen så jeg er forsiktig. Nå er alle buksene mine for store.Nå har jeg og mistet noen kg og. Nå får jeg ikke lov til å gå ned i vekt av sjefen og av mannen.Er du usikker så ta kontakt med legen som opererte deg. Jeg ringer dersom det er noe jeg er usikker på. Ønsker deg lykke til videre, og en riktg god jul. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168612-sandra33/#findComment-1102870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krist69 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei krist69. Jeg tok en full bukplastikk med mageoppstramming 22 september.Fjernet 475 g hud. Jeg har ikke hatt noe hevelse, og arret er helt fint. To mnd etter operasjonen begynte jeg med forsiktig magetrim. Det strekker litt i magemuskelen så jeg er forsiktig. Nå er alle buksene mine for store.Nå har jeg og mistet noen kg og. Nå får jeg ikke lov til å gå ned i vekt av sjefen og av mannen.Er du usikker så ta kontakt med legen som opererte deg. Jeg ringer dersom det er noe jeg er usikker på. Ønsker deg lykke til videre, og en riktg god jul. Hei Vet ikke helt hvorfor, men det er nesten så jeg kvier meg for å ringe legen om det. Ringte klinikken tidligere, men de mente hevelse var normalt, så jeg burde vente og se. Jeg fjernet et kilo hud, samt 550 ml fett. Jeg synes bare det er så deprimerende at det liksom ikke blir noe fremgang. Er fortsatt sår i magen også. Om en uke får jeg lov å trene igjen, men tviler på at det blir noen positiv opplevelse, selv om jeg er topp motivert. Trener normalt regelmessig, så kroppen skriker etter trening. I tillegg til det som kjennes litt hovent/hardt/ømt, synes jeg det fortsatt er mye som virker løst over buksa - og det var jeg liksom ikke motivert for nå, om du skjønner. Tenkte jeg skulle prøve å slappe godt av i jula, har noen dager fri - og om jeg ikke føler meg særlig spkrekere og mindre hoven på nyåret, skal jeg ta kontakt med legen/klinikken. Selve arret og den nederste delen av magen er grei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168612-sandra33/#findComment-1103054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.