Gå til innhold

hæ ?


jeia1365380317

Anbefalte innlegg

jeia1365380317

Hei på deg Dame 55...)

Jeg må si jeg ble veldig forundret når jeg leste innlegget ditt og må bare få vite mer...!!!

Jeg selv er manisk og har tidligere brukt masse c- prep.. uten noen som helst efek annet en bivirkninger og fikk etter 8 år ..., endelig byttet ut all dritten med " sobil" m.m..

nå har jeg etter 11 år som pille missbruker endelig begynt å få et lite grep på livet.. ! jeg er inne på instutisjon for å bli nedtrappet på benz.. og så får vi se åssen det går vidre etter at jeg har vært upåvirket en stund, men det er allerede snakk om at jeg skal og "må jo for all del ikke tro noe annet en at jeg må over på et annet preparat som ikke er vanedannende... som om det er no bedre ???

vet ikke om det ble noe fornuftig dette , men jeg måtte bare få ned noe av det jeg tenker på . og så forbauset jeg ble når jeg ser at andre også føler det slik som meg .. :)

god jol til dere og et siste ord,.. heldigvis har jeg sobrilen min og kan slappe av en så lenge det varer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig mye bedre med medisiner som ikke er vanedannende.

For det første kan de gi veldig god hjelp for plagene, og en blir mer stabil og hverdagen mer "forutsigbar". Ting er ikke fullt så avhengig av dagsformen.

For det andre kan de ikke brukes til å fremkalle rus.

For det tredje vil virkningen av vanedannende medisiner etterhvert avta, så du vil stadig trenge høyere dose. Til slutt har du ingenting som hjelper.

For det fjerde kan vanedannende medisiner "lure" deg til å tro at du trenger mer enn du virkelig gjør. Det som føles som angst kan være kroppens reaksjon på at stoffet er uta av blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...