Gjest signatur meg her og der Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Merket idag at jeg klør litt på penis. Når jeg skulle vaske meg ser jeg at det er noen hvite flekker under forhuden. Og jeg kjente også at det luktet anderledes enn normalt. Jeg vasket meg med Asan og nå lurer jeg på hva dette er. Min misstanke går først til soppinfeksjon. Jeg har hatt, og har, fast partner i maaange år. Hvordan behandles dette? Er ikke redd for å vise "junior" til legen ("må man så må man"), men er det vanlig å gjøre det når jeg selv tror det er en soppinfeksjon? Regner med at jeg må til doktoren? Bør jeg gå til legen allerede imorgen? Er jo ubehagelig og ønsker å få det bort så fort som mulig. Dette forsvinner vel ikke av seg selv? Har hatt noe kløe lenger nede, mellom penis og anus, og brukte da hydrokortison i en uke. Denne kløen er borte nå, men nå klør jeg altså på penis. Har dette noen sammenheng? Håper på seriøse svar. Takk. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Mulig det kan være talgkjertler? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.