Gå til innhold

Rapport - *Gliser bredt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukker henført* 4 strake timer ved matbordet gikk som en røyk! Han spanderte (selvfølgelig), grei deal det, jeg inviterer på middag og han betaler! :o)

Og vi skal treffes igjen i kveld... *Kribler i magen*

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

20

• Dorthe

8

• libra

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herlig!

Og siden det ikke er første daten går jeg ut fra at du kommer til å sørge for å dekke de fleste behov ;-)

Skrevet

Herlig!

Og siden det ikke er første daten går jeg ut fra at du kommer til å sørge for å dekke de fleste behov ;-)

Første date er unnagjort ja, med nokså tydelige ønsker om mer enn klem og kyss på kinnet fra begge parter... ;o)

Blir ikke for rett på sak å pakke ned tannbørste og truseskift når jeg blir hentet i dag? Regner ikke med å tilbringe natten i min egen seng...

Skrevet

Det virker som om det viktigste med hele treffen var at han betalte regninga?

Skrevet

Det virker som om det viktigste med hele treffen var at han betalte regninga?

*Flirer* Neida, men det gir jo et godt inntrykk vet du.

Skrevet

Første date er unnagjort ja, med nokså tydelige ønsker om mer enn klem og kyss på kinnet fra begge parter... ;o)

Blir ikke for rett på sak å pakke ned tannbørste og truseskift når jeg blir hentet i dag? Regner ikke med å tilbringe natten i min egen seng...

Han satser nok også en del på at treff nr 2 medfører litt fitte.

Så kvelden er nok viktig for deg, et godt førsteknull er viktig for hvorvidt en mann går videre noen uker eller ikke.

Skrevet

Så kvelden er nok viktig for deg, et godt førsteknull er viktig for hvorvidt en mann går videre noen uker eller ikke.

Så du tror ikke kvinner er i stand til å droppe en mann om førsteknullet ikke er noe særlig?

Skrevet

Neida, klart du må ha med deg denslags nødvendigheter.

Du kan jo bare legge dem diskré i veska, du er jo ikke nødt til å vifte med dem med det samme dere møtes.

Kos deg, det var jaggu på tide med litt morro for Lillemus ;-)

Skrevet

Neida, klart du må ha med deg denslags nødvendigheter.

Du kan jo bare legge dem diskré i veska, du er jo ikke nødt til å vifte med dem med det samme dere møtes.

Kos deg, det var jaggu på tide med litt morro for Lillemus ;-)

Har kjøpt ny veske, med plass til truse og tannbørste. :o)

Skrevet

Så du tror ikke kvinner er i stand til å droppe en mann om førsteknullet ikke er noe særlig?

En mann går vel på en ny-date med den motivasjonen at fitte er nær forestående. En kvinne pakker i sterkere grad sine ønsker og forventninger inn i noe som omfattes av noe mer enn kukken hans, og skroter han ikke så fort som en mann skroter en kvinne hvis sexen er dårlig første gangen.

Skrevet

En mann går vel på en ny-date med den motivasjonen at fitte er nær forestående. En kvinne pakker i sterkere grad sine ønsker og forventninger inn i noe som omfattes av noe mer enn kukken hans, og skroter han ikke så fort som en mann skroter en kvinne hvis sexen er dårlig første gangen.

Mulig jeg er i overkant naiv nå, men han her er litt annerledes. :o) Så langt har han ikke gitt uttrykk for at han er spesielt ute etter fitte. Jeg har holdt meg på matta jeg også, selv om jeg godt kunne tenke meg en omgang!

Skrevet

Har kjøpt ny veske, med plass til truse og tannbørste. :o)

Fornuftig gjort, den får du sikkert bruk for flere ganger.

Du får nyyyyte kvelden og natta, jeg kommer nok til å sende deg en og annen misunnelig tanke når jeg prøver å få oppussingskaoset i heimen til å ligne et møblert hjem før julegjestene kommer i morra!

Skrevet

Kvinner er nok ikke mer tilbøyelige til å gå inn i et forhold der sexen ikke er bra, enn det menn er ;-) Tror faktisk menn har mindre krav til og med, men mulig jeg tar feil :-)

Skrevet

Så spennende!! Lykke til med videre dating! Send en tanke til alle oss som må gjøre resten av jule-finishen i kveld...

mvh

Skrevet

Har fulgt med på date-trådene dine! Stå på!

Husk kondomer i ny-veska også, da ;-)

Lykke til, og GOD JUL! :-)

Skrevet

Har fulgt med på date-trådene dine! Stå på!

Husk kondomer i ny-veska også, da ;-)

Lykke til, og GOD JUL! :-)

*Hehe* Det har sine fordeler å være sterilisert! Og han har vært singel en god stund også så kondomene får nok ligge i fred.

Gjest ikke så blåøyd lenger
Skrevet

*Hehe* Det har sine fordeler å være sterilisert! Og han har vært singel en god stund også så kondomene får nok ligge i fred.

ehh... Vet du ikke hva det betyr når en mann ikke har hatt kjæreste på en stund? Få er seksuelt avholdende. Men det er ikke det de prater om når du treffer dem.

Skrevet

Åkei, da skal du få dra uten! ;-)

Men tenkte lissom ikke at faren for å bli gravid var grunnen til kondomene, da ;-) Anyway!

KOS DEG!

:-)

Gjest forum, jente, forum!
Skrevet

Mulig jeg er i overkant naiv nå, men han her er litt annerledes. :o) Så langt har han ikke gitt uttrykk for at han er spesielt ute etter fitte. Jeg har holdt meg på matta jeg også, selv om jeg godt kunne tenke meg en omgang!

hvis du skal gå over i detaljer, kan du kanskje flytte tråden til seksuelt forum?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...