Gå til innhold

Rapport - *Gliser bredt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehh... Vet du ikke hva det betyr når en mann ikke har hatt kjæreste på en stund? Få er seksuelt avholdende. Men det er ikke det de prater om når du treffer dem.

Vel, vi prater jo litt også da! Sitter ikke bare å stirrer hverandre inn i øynene. Så noe har vi da snakket om.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

20

• Dorthe

8

• libra

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hvis du skal gå over i detaljer, kan du kanskje flytte tråden til seksuelt forum?

misunnelig eller? :-)

Skrevet

Våkne opp i en fremmed manns seng på selveste julaften, - fy da, Lillemus! ;)

Så hyggelig at den første daten gikk bra, du må ha masse lykke til på den andre :)

Skrevet

Våkne opp i en fremmed manns seng på selveste julaften, - fy da, Lillemus! ;)

Så hyggelig at den første daten gikk bra, du må ha masse lykke til på den andre :)

Synes det høres helt toppers ut jeg! :o)

Skrevet

misunnelig eller? :-)

*Fnis* Noen tåler ikke at kvinner ymter om at de har seksuelle følelser vet du.

Skrevet

*Fnis* Noen tåler ikke at kvinner ymter om at de har seksuelle følelser vet du.

Du ymter jo ikke. Du skriker som et reine ville helvete. :)

Skrevet

Første date er unnagjort ja, med nokså tydelige ønsker om mer enn klem og kyss på kinnet fra begge parter... ;o)

Blir ikke for rett på sak å pakke ned tannbørste og truseskift når jeg blir hentet i dag? Regner ikke med å tilbringe natten i min egen seng...

Grisejente ;-)

Skrevet

Supert Lillemus.

Håper du får en lilljulaften som sier sex!!!

God jul, og kos deg masse.

Skrevet

Du ymter jo ikke. Du skriker som et reine ville helvete. :)

Og så? ;o)

Som singel mor er jeg ikke akkurat overforet på denslags!

Skrevet

Misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig...... Ha en fortryllende aften! :-)

Skrevet

Og så? ;o)

Som singel mor er jeg ikke akkurat overforet på denslags!

Du vet. Selv er jeg prektigheten selv og såpass puritansk at jeg føler meg litt støtt av denne sexdesperasjonen en del av dere dolere gir uttrykk for.

Skrevet

Du vet. Selv er jeg prektigheten selv og såpass puritansk at jeg føler meg litt støtt av denne sexdesperasjonen en del av dere dolere gir uttrykk for.

Beklager så meget, jeg skal virkelig ta meg sammen heretter for ikke å støte din sarte sjel.

Med et ønske om en god jul og et fredfullt nytt år,

Skrevet

Beklager så meget, jeg skal virkelig ta meg sammen heretter for ikke å støte din sarte sjel.

Med et ønske om en god jul og et fredfullt nytt år,

God jul! :)

Gjest svinaktig
Skrevet

HEI og HOPPSAN!

På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel.

Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter fitta! (*o* som jeg kunne få men ikke tok).

Mange

Ka trur du om tankan vårres? Forhold eller fitte?

Næmlig, ikkje forhold OG fitte.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen, nettdater eller dater for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

Jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme.

Desperasjon LYYYYSER, og det er det værste vi veit.

Men venninne-gjengan sitter og forer hverandre med disse historiene og fantasiene. Så tråkker de til og byr seg fram. Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Bannet jeg i kirka nå?

Dere single jenter, tørs nu å vær litt annerledes Si gjerne at det er godt å få nærhet og varme. Han som vil ha fitta med en gang er borte til våren. Fri med underlivet og du er UUUT. "Sex og singelliv" er ut. Pul i dag og grin i morra.

Veit dere ikke det? Største humoren jeg leser her er de som gir råd begrunna med at det har jeg opplevd i flere av mine forhold. STOOOR HUMOR J J Ler mæ i hjæl.

GOD JUL!

Skrevet

HEI og HOPPSAN!

På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel.

Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter fitta! (*o* som jeg kunne få men ikke tok).

Mange

Ka trur du om tankan vårres? Forhold eller fitte?

Næmlig, ikkje forhold OG fitte.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen, nettdater eller dater for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

Jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme.

Desperasjon LYYYYSER, og det er det værste vi veit.

Men venninne-gjengan sitter og forer hverandre med disse historiene og fantasiene. Så tråkker de til og byr seg fram. Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Bannet jeg i kirka nå?

Dere single jenter, tørs nu å vær litt annerledes Si gjerne at det er godt å få nærhet og varme. Han som vil ha fitta med en gang er borte til våren. Fri med underlivet og du er UUUT. "Sex og singelliv" er ut. Pul i dag og grin i morra.

Veit dere ikke det? Største humoren jeg leser her er de som gir råd begrunna med at det har jeg opplevd i flere av mine forhold. STOOOR HUMOR J J Ler mæ i hjæl.

GOD JUL!

Jeg er ikke bare ute etter p*** da vet du, har hatt en elsker i høst til det bruk. Nei, jeg er ute etter en mann i mitt liv og denne her er veldig lovende på alle fronter. :o)

Men om det blir sex i kveld sier jeg ikke nei takk... ;o)

Gjest svinaktig bra
Skrevet

Jeg er ikke bare ute etter p*** da vet du, har hatt en elsker i høst til det bruk. Nei, jeg er ute etter en mann i mitt liv og denne her er veldig lovende på alle fronter. :o)

Men om det blir sex i kveld sier jeg ikke nei takk... ;o)

*smiiil* Får du det er jo jula redda, og du kan slappe av. For akkurat han slipper du å dra på til våren :-)

Du veit jo at han ikke er interessert i deg. Hi hi.

Lykke til.

Skrevet

*smiiil* Får du det er jo jula redda, og du kan slappe av. For akkurat han slipper du å dra på til våren :-)

Du veit jo at han ikke er interessert i deg. Hi hi.

Lykke til.

Og hvordan vet jeg det? Har tvert imot inntrykk av at han var veldig interessert i meg som person og ikke bare underlivet mitt.

Gjest Men hva vet jeg om deg
Skrevet

Og hvordan vet jeg det? Har tvert imot inntrykk av at han var veldig interessert i meg som person og ikke bare underlivet mitt.

He-he... sier jeg.

Håper jeg får lese fortsettelsen av denne historien.

Vil du ha tak i en mann for varig forhold, så tror jeg ikke du går fram på rett måte.

Gjest mer svinaktig
Skrevet

Netopp! Du må spørre om hva og hvorfor du vet det.

Når du får svar fra meg og fler her inne, så har du valget mellom å lytte til det eller mislykkes som mange av de som sier "DIKKEDIKKEDIKK så koselig" :-) Hi hi

Skrevet

Netopp! Du må spørre om hva og hvorfor du vet det.

Når du får svar fra meg og fler her inne, så har du valget mellom å lytte til det eller mislykkes som mange av de som sier "DIKKEDIKKEDIKK så koselig" :-) Hi hi

Noen sjanser må man ta her i livet. Det kan jo vise seg at dette er en jævlig dårlig sjanse å ta, men på den annen side kan det jo også være noe som gjør livet mitt bedre på alle måter? Bare en måte å finne ut det på! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...