Gå til innhold

Rapport - *Gliser bredt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann går vel på en ny-date med den motivasjonen at fitte er nær forestående. En kvinne pakker i sterkere grad sine ønsker og forventninger inn i noe som omfattes av noe mer enn kukken hans, og skroter han ikke så fort som en mann skroter en kvinne hvis sexen er dårlig første gangen.

Hehe, der tror jeg du må tro om igjen. Vi kvinner er nådeløse når det gjelder dårlige elskere.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

20

• Dorthe

8

• libra

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner at du har funnet en måte døyve savnet etter barna på juleaften ;-)

Kos deg :-)

Skrevet

Hehe, der tror jeg du må tro om igjen. Vi kvinner er nådeløse når det gjelder dårlige elskere.

Vær nådig. La stakkaren få ha litt av barnetroen på at han er guds gave til kvinnen i behold. ;o)

Skrevet

Snart kaller du deg vel julemus! :)

Ha det fint!

*Knegger høyt* God jul!

Skrevet

Lillemus, det ser ut til at vi har truffet spikeren begge to *fnis* Håper og tror at du nyter det like mye som meg :o)

Skrevet

Lillemus, det ser ut til at vi har truffet spikeren begge to *fnis* Håper og tror at du nyter det like mye som meg :o)

Håper _du_ nyter det like mye som _meg_ tenker jeg vi sier! :o)

Både han og jeg går bare rundt og gliser og sender koselige sms'er til hverandre i dag... Mmm.....

Skrevet

Både han og jeg går bare rundt og gliser og sender koselige sms'er til hverandre i dag... Mmm.....

Nemlig.

Hehe, jeg er invitert på romjulsbesøk og masse god mat så jeg forsvinner herfra noen dager etter jul og da ser dere hvor lengen jeg blir borte for han har ikke data.

Vi flyttet på likt i fjor også vi. Så det ser ut til at du og jeg gjør ting parallelt

Skrevet

Enda flere som får seg et julenummer???? Usømmelige DOL-damer altså ;-)

Skrevet

Enda flere som får seg et julenummer???? Usømmelige DOL-damer altså ;-)

Jeg har ventet lenge på at den rette skulle dukke opp. Så jeg orker ikke å kaste bort tida.

Jeg som aldri mer skulle ha meg en mann. LOL

Skrevet

Jeg har ventet lenge på at den rette skulle dukke opp. Så jeg orker ikke å kaste bort tida.

Jeg som aldri mer skulle ha meg en mann. LOL

Har fått med meg det ja, men det er når man avskriver dem at de har en tendens til å dukke opp ;-)

Min kjære flytta inn etter et par timer, så jeg kasta ikke akkurat bort tida jeg heller...

Skrevet

Har fått med meg det ja, men det er når man avskriver dem at de har en tendens til å dukke opp ;-)

Min kjære flytta inn etter et par timer, så jeg kasta ikke akkurat bort tida jeg heller...

Wow! Men da var det nok ikke barn med i bildet. :o)

Skrevet

*Knegger høyt* God jul!

Vet du at du nå er i en fjollete tilstand som vi andre bare humrer og ser tilbake på som en tid da man er sinnsyk? .- . . den gang vi selv var nyforelsket og man gikk på rosa sukkerspinnskyer og til og med de sure folka på jobben var greie - og det kommer ALDRI til å gå over! :)

NYT DET!

Skrevet

HEI og HOPPSAN!

På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel.

Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter fitta! (*o* som jeg kunne få men ikke tok).

Mange

Ka trur du om tankan vårres? Forhold eller fitte?

Næmlig, ikkje forhold OG fitte.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen, nettdater eller dater for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

Jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme.

Desperasjon LYYYYSER, og det er det værste vi veit.

Men venninne-gjengan sitter og forer hverandre med disse historiene og fantasiene. Så tråkker de til og byr seg fram. Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Bannet jeg i kirka nå?

Dere single jenter, tørs nu å vær litt annerledes Si gjerne at det er godt å få nærhet og varme. Han som vil ha fitta med en gang er borte til våren. Fri med underlivet og du er UUUT. "Sex og singelliv" er ut. Pul i dag og grin i morra.

Veit dere ikke det? Største humoren jeg leser her er de som gir råd begrunna med at det har jeg opplevd i flere av mine forhold. STOOOR HUMOR J J Ler mæ i hjæl.

GOD JUL!

" Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger."

Du har et soleklart poeng. For hvis jeg feier over en dame i kveld er jeg en idiot som ikke ringer igjen, til tross for at dama - som hadde kjent meg i 60 minutter - var med på leken.

Det sier seg sjøl at en gutt som hopper til køys med et kvinnfolk etter noen timer over en øl eller 20, ikke er ute etter noe mer. Det samme bør kunne sies om kvinnfolka, men likefullt er det stort sett vi som blir sittende igjen som syndebukker.

Kjerringer er rare dyr.

Skrevet

Wow! Men da var det nok ikke barn med i bildet. :o)

nei - det tar som regel 9 mnd. det! :)

Skrevet

Nemlig.

Hehe, jeg er invitert på romjulsbesøk og masse god mat så jeg forsvinner herfra noen dager etter jul og da ser dere hvor lengen jeg blir borte for han har ikke data.

Vi flyttet på likt i fjor også vi. Så det ser ut til at du og jeg gjør ting parallelt

fant du'n her?

Skrevet

En mann går vel på en ny-date med den motivasjonen at fitte er nær forestående. En kvinne pakker i sterkere grad sine ønsker og forventninger inn i noe som omfattes av noe mer enn kukken hans, og skroter han ikke så fort som en mann skroter en kvinne hvis sexen er dårlig første gangen.

Mulig ingen menn forteller andre menn om at de har blitt dumpet av slike grunner! :)

hare1365380455
Skrevet

Har du også truffet en, Dorthe??

hare1365380455
Skrevet

Så du er forelsket? Nyt det..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...