Gå til innhold

Rapport - *Gliser bredt*

Anbefalte innlegg

Gjest svinaktig
Skrevet

" Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger."

Du har et soleklart poeng. For hvis jeg feier over en dame i kveld er jeg en idiot som ikke ringer igjen, til tross for at dama - som hadde kjent meg i 60 minutter - var med på leken.

Det sier seg sjøl at en gutt som hopper til køys med et kvinnfolk etter noen timer over en øl eller 20, ikke er ute etter noe mer. Det samme bør kunne sies om kvinnfolka, men likefullt er det stort sett vi som blir sittende igjen som syndebukker.

Kjerringer er rare dyr.

Ha ha ha!

Og så prøver de å forsvare seg med at vi ikke forteller om ganger vi er blitt dumpa. ? ?

Er aldri blitt dumpa av ei jeg var interessert i!

For de desperate med underlivet dumper ikke noen.

De tror det bare, men skjønner ikke at han allerede var uinteressert i den delen av hu som dumper/tenker...

Uff, nå var jeg stygg, eller?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

20

• Dorthe

8

• libra

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke signatur her...
Skrevet

Første date er unnagjort ja, med nokså tydelige ønsker om mer enn klem og kyss på kinnet fra begge parter... ;o)

Blir ikke for rett på sak å pakke ned tannbørste og truseskift når jeg blir hentet i dag? Regner ikke med å tilbringe natten i min egen seng...

Sukk, høres spennende ut... (Er gift, så har sjelden sex....)

Gjest svinaktig
Skrevet

Sukk, høres spennende ut... (Er gift, så har sjelden sex....)

Er gift med ei som skjønner hvordan hun skal gjøre for å få masse sex. *o*

Heldige oss. Bedre og bedre for hvert tiende år. To gjennomført!

Gjest ikke så blåøyd lenger
Skrevet

Vel, vi prater jo litt også da! Sitter ikke bare å stirrer hverandre inn i øynene. Så noe har vi da snakket om.

Ja men menn forteller ikke om ons'ene sine, iallfall reduserer de antall, og øker tidsrommet siden de sist hadde noe damekontakt. De er flinke til å 'glemme'.

Ergo: bruk kondom, selv om det er noe dritt.

Skrevet

Har fått med meg det ja, men det er når man avskriver dem at de har en tendens til å dukke opp ;-)

Min kjære flytta inn etter et par timer, så jeg kasta ikke akkurat bort tida jeg heller...

Har kjent han noen mnd men det er først nå vi har mulighet og møtes i hjemmesituasjon.

Skrevet

fant du'n her?

Nei, han har ikke nett engang så han kan ikke engang se hva jeg skriver her inne *letta*

Skrevet

Har du også truffet en, Dorthe??

Utrolig nok har jeg det men vi er på begynnerstadie da så ingen hvordan dette ender.

Men han er akkurat sånn jeg vil de skal være :o)

Skrevet

En mann går vel på en ny-date med den motivasjonen at fitte er nær forestående. En kvinne pakker i sterkere grad sine ønsker og forventninger inn i noe som omfattes av noe mer enn kukken hans, og skroter han ikke så fort som en mann skroter en kvinne hvis sexen er dårlig første gangen.

Hvis du bare ante hvor mange jeg har skippet fordi sexen var dårlig så hadde du ikke turt å si det du sier engang. Halvparten av alle mannfolk holder i tre minutter og tror de har gjort det helt store

Gjest svinaktig
Skrevet

Ja men menn forteller ikke om ons'ene sine, iallfall reduserer de antall, og øker tidsrommet siden de sist hadde noe damekontakt. De er flinke til å 'glemme'.

Ergo: bruk kondom, selv om det er noe dritt.

Sjelden en skikkelig mann bør redusere, vettu!

Jeg sa jo at vi ikke tar imot ons-tilbudene.

Hva er poenget?

Har aldri vært ute etter fitte, og jeg har ikke en eneste kamerat som er uenig i at mange single damer er desperat "du... sensur". :-)

Gjest svinaktig
Skrevet

Hvis du bare ante hvor mange jeg har skippet fordi sexen var dårlig så hadde du ikke turt å si det du sier engang. Halvparten av alle mannfolk holder i tre minutter og tror de har gjort det helt store

Men det er jo helt greit!

Da forteller du jo selv at du har gått etter feil menn.

Det er jo mye lettere for oss å være gode elskere i lange tider når vi er i et forhold. Da er det i min interesse å sørge for at hun er fornøyd. Jeg får det skikkelig bra selv tilbake.

Når forholdet er skapt på gode premisser.

De som vil ha fitte biter på fordi de vil ha sex og en orgasme.

Hvorfor skulle de ønske å være en god elsker for deg?

Hvorfor skulle de føle det som å bli skippa?

De smiler bredt for de fikk det de ville...

Og så sitter dama igjen og tror noe helt annet.

Damer som argumenterer med antall, det blir jo altfor avslørende.

Sorry, men det var ikke personlig ment. For det finnes mange svin til menn ja.

Poenget er jo å fortelle om hva som kan være smartere å gjøre.

Det hører man bedre fra de som har opplevd smarte jenter, enn fra de jentene som forteller om alle skuffelsene. Eller?

Skrevet

Lillemus, det ser ut til at vi har truffet spikeren begge to *fnis* Håper og tror at du nyter det like mye som meg :o)

Du verden, her kommer det opp til flere "dubliseringsnyheter" i samme tråd.

Og det er jo kjempekoselig å lese. Ikke noe som er bedre enn slike nyheter!

Gratulerer begge to - og så krysser jeg fingre for at dette er mannfolk å satse på.

Tar gjerne mot framhald.

Lykke til, tvi, tvi!

Skrevet

Ha ha ha!

Og så prøver de å forsvare seg med at vi ikke forteller om ganger vi er blitt dumpa. ? ?

Er aldri blitt dumpa av ei jeg var interessert i!

For de desperate med underlivet dumper ikke noen.

De tror det bare, men skjønner ikke at han allerede var uinteressert i den delen av hu som dumper/tenker...

Uff, nå var jeg stygg, eller?

Nei, bare ærlig. Det sier seg selv at vi ikke er interessert i hue til kjærringa etter en times bekjentskap, knallhard ereksjon og 2 i promille.

At damene håper på gull og grønne skoger får stå for deres regning.

hare1365380455
Skrevet

Utrolig nok har jeg det men vi er på begynnerstadie da så ingen hvordan dette ender.

Men han er akkurat sånn jeg vil de skal være :o)

Så koselig! Lykke til:)

Gjest ikke signatur her...
Skrevet

Er gift med ei som skjønner hvordan hun skal gjøre for å få masse sex. *o*

Heldige oss. Bedre og bedre for hvert tiende år. To gjennomført!

Og hva er det hun gjør...?

Skrevet

Så kos!

Lykke til - håper det fortsetter så bra som det har begynt :)

Skrevet

Lillemus, det ser ut til at vi har truffet spikeren begge to *fnis* Håper og tror at du nyter det like mye som meg :o)

wow - du også?!

Grattis ;) Ha en finfin jul!

Skrevet

Så fint du også har møtt en mann.

Lykke til, Dorthe! ;-)

Skrevet

Så fint du også har møtt en mann.

Lykke til, Dorthe! ;-)

Takker :o)

Skrevet

Wow! Men da var det nok ikke barn med i bildet. :o)

Jo faktisk, vi hadde en hver fra før - men nye barn er ikke med i bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...