Gyda Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Nå er det dagen etter det andre møtet, og man er da ikke nysgjerrig. JO! Jeg er jo det. Hvordan gikk det?? GOD JUL! ) Vennlig hilsen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Beklager så meget, jeg skal virkelig ta meg sammen heretter for ikke å støte din sarte sjel. Med et ønske om en god jul og et fredfullt nytt år, morsom traad dette, faktisk. Jeg ble mektig imponert over denne vesken som det var plass til baade truseskift og sminke i..(!*humrer*) Kos deg videre du Lillemus 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Nå er det dagen etter det andre møtet, og man er da ikke nysgjerrig. JO! Jeg er jo det. Hvordan gikk det?? GOD JUL! ) Vennlig hilsen *Gliser fra øre til øre* Jula er dessverre fullstappet for oss begge, men vi skal treffes igjen over nyttår... ) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 *Gliser fra øre til øre* Jula er dessverre fullstappet for oss begge, men vi skal treffes igjen over nyttår... ) Lykke til! ) (Og nyt romjula fullt ut sammen med dine.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.