Gå til innhold

Bush ber familier lage kriseplan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verden har åpenbart blitt "et tryggere sted" med Bushs storsatsing på ...øh... fred...

"Bush-administrasjonen ber innbyggerne i USA om at et av deres nyttårsforsetter blir å lage en kriseplan for familien."

Kilde: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/terrorkrigen/4372739.html

Nok et bevis på at hans idiot-strategi mot terroristene ikke fungerer. Akkurat som samme strategi ikke fungerte i Vietnam.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nå smalt det i New York før invasjonen av Irak, så kanskje han heller burde gitt denne type "råd" litt tidligere?

Og uten invasjonen av Afghanistan samt flere andre militære "reaksjoner", så er det neppe godt å si hva slike som Bin Laden & co ville funnet på?

Nå er det vel ikke så mange som tror de kan gjøre hva f... de vil uten at det vil få store konsekvenser for dem.

Og en rekke land er nok nå vesentlig mer forsiktige med å gi direkte eller indirekte støtte til ulike terroristgrupper enn hva de var før.

Så noe har nok gått den riktige veien......

Men det kommer nok en større terroraksjon eller flere i fremtiden også.

Og blir den rettet mot europa så skal du se at "vi" nok svarer på en måte du ikke vil synes særlig om heller.

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hva de putter i amerikanerenes drikkevann for at de skal tro på det denne latterlige mannen sier. Det er tydelig at han prøver en "splitt og hersk" teknikk, men hvilket samvittighetsfullt menneske ønsker å spre frykt blant sine landsmenn uten noen god grunn? Jeg har ennå ikke bestemt meg for om han er ond eller bare dum...

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hva de putter i amerikanerenes drikkevann for at de skal tro på det denne latterlige mannen sier. Det er tydelig at han prøver en "splitt og hersk" teknikk, men hvilket samvittighetsfullt menneske ønsker å spre frykt blant sine landsmenn uten noen god grunn? Jeg har ennå ikke bestemt meg for om han er ond eller bare dum...

Du skriver: "Jeg har ennå ikke bestemt meg for om han er ond eller bare dum..."

Det ene ekskluderer jo ikke det andre! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du skriver: "Jeg har ennå ikke bestemt meg for om han er ond eller bare dum..."

Det ene ekskluderer jo ikke det andre! ;-)

Med vennlig hilsen

Heh, sant nok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...