Gå til innhold

Adrsse til Tornd Mohn

Gjest Skal IKKE tigge penger

Anbefalte innlegg

Gjest Skal IKKE tigge penger
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i adressen til den super snille Trond Mohn? Hadde tenkt å skrive et brev til han, er så helig å være en av de som får nytte godt av hans gavmildhet og ønsket og takke han for det.

Går på universitetet han gir penger til, har eksamen i hallene han har gitt (de eneste eksamenslokalene som blir brukt med god luft) ser fotballkamper i hallene, søsteren min trener håndball i hallene, og de andre går på konsert der. Han er et fantastisk menneske og jeg håper det blir reist en byste av han et sted snart.

Skrevet

Hvis det er Trond Mohn i Bergen du mener så finner du både adresse og telefonnr hvis du søker på telefonkatalogen.no

Angela1365380318
Skrevet

Hvor gammel er han og hvor kommer han fra?

Aldri hørt om han? Ene sønnen til Frank Mohn?

Uansett han gjennomskurerer lykkegjegere, gir for det meste til lokal miljøet tror jeg. Og han tir flere hundre millionener hvært år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...