Gjest julekavalkaden Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hva går på hvilken kanal til hvilket tidspunkt av det man må få med seg i julen? 0 Siter
Gjest nrk1 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 snekker andersen, tre nøtter for askepott, disney julekavalkade, reisen til julestjernen.. alt dette går på dagtid på julaften på nrk 1. Så bordet bør dekkes og ribben bør stekes i dag, i morgen formiddag er det tv og snop! www.nrk.no 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ Så velger du "fredag 24.12" øverst der. Jeg skal iallefall IKKE se 3 nøtter til Askepott, heller ikke Sjokedorisei, og jeg tror neppe jeg orker Mikke som feirer jul heller. Kanskje jeg bare skal legge meg skikkelig skikkelig seint i kveld, sånn at jeg ikke våkner før det er på tide med en dusj og kle på seg til middagen. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ Så velger du "fredag 24.12" øverst der. Jeg skal iallefall IKKE se 3 nøtter til Askepott, heller ikke Sjokedorisei, og jeg tror neppe jeg orker Mikke som feirer jul heller. Kanskje jeg bare skal legge meg skikkelig skikkelig seint i kveld, sånn at jeg ikke våkner før det er på tide med en dusj og kle på seg til middagen. Skal du _ikke_ se Tre nøtter til Askepott? Den skal jo alle se, jo! Er du unntaket som bekrefter regelen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Skal du _ikke_ se Tre nøtter til Askepott? Den skal jo alle se, jo! Er du unntaket som bekrefter regelen? Jeg klarer meg bra uten! Den er jo bare dum, dårlig og idiotisk. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Skal du _ikke_ se Tre nøtter til Askepott? Den skal jo alle se, jo! Er du unntaket som bekrefter regelen? Skal skremme deg skikkelig jeg: Jeg har ALDRI sett Tre nøtter til askepott God Jul! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Skal skremme deg skikkelig jeg: Jeg har ALDRI sett Tre nøtter til askepott God Jul! *gisp* Det er det verste jeg har hørt.... hehe god jul til deg også 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg klarer meg bra uten! Den er jo bare dum, dårlig og idiotisk. Den er også full av mimrende tradisjoner... hvis det går an å si, hm, mimrende tradisjoner, -tja, går sikker an. God jul, da 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Skal skremme deg skikkelig jeg: Jeg har ALDRI sett Tre nøtter til askepott God Jul! Det har ikke jeg heller ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.