Gå til innhold

hjelp med julegave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg er klar over at jeg er ute i siste liten, men er det noen som har råd til meg om hva jeg kan kjøpe til en gutt på 21?

vær så snill???

Skrevet

Du skriver ikke noe om pris, men i klassen 2-500:

Dvd'er: filmer og musikk

Treningstøy: en stilig T-skjorte?

Vanlige klær: Skjorte/T-skjorte

Sportsutstyr: hodelykt, kikkert, skibriller, solbriller...

Lykke til fra en som nettopp er ferdig med gavene...

Skrevet

bøker, musikk, film, et fint belte, en kul klokke, en fin genser, en god aftershave / deo etc, lekkert sengetøy, ny lommebok, gavekort på konsert, lekker skjorte med mansjettknapper (til nyttårsaften)..

Gjest rutangis netu
Skrevet

CD, DVD, genser, lue, skjerf, hansker/vanter, parfymeriartikler, bok, tegneseriehefter, marsipangris, boxershorts, sokker, skjorte

Skrevet

Kle på deg en rosa sløyfe og legg deg på senga hans. Da hadde i hvert fall jeg blitt litt glad. :)

Neida: Sånne parfymebokser med deo, aftershave, osv. (selvsagt de rette merkene) er alltid en slager når man ikke aner råd. Men det kommer an på hvor mye penger du har tenkt til å legge i fyren.

Gjest neonlys under sykkelen?
Skrevet

Lilla neonlys til å ha under bilen.

Så en moped i går som hadde neonlys under... rånete eller?

Skrevet

Kle på deg en rosa sløyfe og legg deg på senga hans. Da hadde i hvert fall jeg blitt litt glad. :)

Neida: Sånne parfymebokser med deo, aftershave, osv. (selvsagt de rette merkene) er alltid en slager når man ikke aner råd. Men det kommer an på hvor mye penger du har tenkt til å legge i fyren.

tror ikke det der hadde vært det beste å gjøre...fyren er typen til hun ene jeg bor med...

kunne fort blitt rabalder!! nei, det ble en genser på dressmann, det får holde det fra en fattig student :)

Skrevet

*sniker seg inn og gir kozy en klem*

*klemmer masse masse masse masse masse tilbake*

hvordan er det med deg? har julen behandlet deg bra?

*en klem til*

Skrevet

Lilla neonlys til å ha under bilen.

hehe, min venninne har akkurat fiksa på sin nye mazda mx5 og fått blå lys under....

Skrevet

hehe, min venninne har akkurat fiksa på sin nye mazda mx5 og fått blå lys under....

Datra mi fikk 5 sånne lys til jul! hehe

Skrevet

*klemmer masse masse masse masse masse tilbake*

hvordan er det med deg? har julen behandlet deg bra?

*en klem til*

hei knoettet, lenge siden jeg har sett deg.

jeg har roemt fra hele julegreiene, og naa er det gudvelsigneossalle et helt langt aar til neste jul!

haaper alt er ok med deg kozy :)

klem!

Skrevet

jeg har roemt fra hele julegreiene, og naa er det gudvelsigneossalle et helt langt aar til neste jul!

klem!

håper virkelig at alt er bra med deg også!

skulle gjerne rømt jeg også akkurat nå, men nå er det nyttårsaften jeg rømmer fra, og ikke julen..

jaja ønsker deg et godt nytt år og all hell og lykke i den kommende året!!!

stor klem

Skrevet

klem!

skulle gjerne rømt jeg også akkurat nå, men nå er det nyttårsaften jeg rømmer fra, og ikke julen..

stor klem

Skrevet

stor klem

takk lille venn.. det samme til deg.

Som sagt.. naa er det et helt aar til neste gang. Gudskjelov. Merkelig at julen skal varer saa skrekkelig. Haaper du faar en rimelig ok kveld kozy. Selv har jeg gaatt til angrep paa en champagne flaske :)

God klem til deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...