Gå til innhold

FU: Juleølfavoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din?

Jeg har ikke prøvd samtlige i år, men jeg har forsøkt et par varianter fra Grans, et par-tre fra Ringnes, Aas og Tuborg.

Skal på den tradisjonelle førjulskula om en times tid, så jeg spratt nettopp en Grans Julebrygg. Fikk 6 i VG (eller Dagbladet). Og den var dæven steike meg fin.

Samme med Ringnesen.

Hva er deres favoritt?

Skrevet

Jeg synes Grans er godt. Forøvrig, som drammenser må jeg påpeke at Aass skrives med to s'er :)

Skrevet

Jeg synes Grans er godt. Forøvrig, som drammenser må jeg påpeke at Aass skrives med to s'er :)

Det visste jeg da vettu! :)

Skrevet

Sitter nå med en Gran....min favoritt iår!

Tror det er min også. Den er fiiiiin.

Men rød Ringnes er også meget god. Den andre fra Grans også. Den som heter juleøl og ikke julebrygg.

De burde solgt juleøl hele året!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det må du fortelle engelskmennene:-)

Skrevet

Så lenge jeg kan huske har vørterøl vært min drikk til jul, så aldri en julaften uten..

Var ølelsker tidligere, men nå klarer jeg knapt et glass. Hm..snodig i grunn..men så lenge jeg får min vørter spiller det ingen rolle!

Har dere smakt vørterøl og akkevit? Ikke å forakte i det hele tatt :-)

God Jul!

Skrevet

Så lenge jeg kan huske har vørterøl vært min drikk til jul, så aldri en julaften uten..

Var ølelsker tidligere, men nå klarer jeg knapt et glass. Hm..snodig i grunn..men så lenge jeg får min vørter spiller det ingen rolle!

Har dere smakt vørterøl og akkevit? Ikke å forakte i det hele tatt :-)

God Jul!

Enig med deg i at vørterøl er ufattelig digg, men vørterøl kan ikke, uansett hvor godt jeg synes det der, dyttes ned i enorme mengder.

Jeg har forsøkt. :)

Skrevet

Ingentig slår Mack øl!!!:)

Juleøl?

For det er grunnen til innlegget i utgangspunktet: Jeg vil ha anbefalinger sånn at jeg kan hamstre litt godøl før det er slutt på årets julediggg.

Skrevet

:) til deg og Mr. Shit!

Jeg elsker det navnet; Mr. Shit. Føler at det kler meg. :)

Skrevet

Jeg elsker det navnet; Mr. Shit. Føler at det kler meg. :)

ja.. det er vakkert :)

Skrevet

Fikk godt juleøl til middag idag, fra en liten "harrytur": Pripps. Var godt! :-)

Ellers har jeg ikke smakt annet juleøl så langt.

Gjest den heldige mann
Skrevet

Fruen ga meg 24 forskjellige øltyper i adventskallenderen, så jeg har drevet seriøs forskning, og min favoritt var : Rogaland (Stavanger)sin juleøl

Gjest nmnmnmnmn
Skrevet

Juleøl?

For det er grunnen til innlegget i utgangspunktet: Jeg vil ha anbefalinger sånn at jeg kan hamstre litt godøl før det er slutt på årets julediggg.

Har smakt Mack sitt juleøl i år, og det var meget drikkverdig :-)

Skrevet

Fruen ga meg 24 forskjellige øltyper i adventskallenderen, så jeg har drevet seriøs forskning, og min favoritt var : Rogaland (Stavanger)sin juleøl

Du har en frue det står resepekt av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...