Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av å bli pålagt god jul i det evinnelige? Her følger enda en;

God jul..

..til flisa og Kahn fordi de kombinerer vennlighet og raseri, og fordi de har bedt meg komme å ta for meg av kjøpespriten dems

..til favn, naturligvis, fordi hun har sjarmert meg og forført meg og kan snurre meg rundt lillefingeren. Selv om seksuallivet vårt ikke er mye å skryte av, har vi likevel et vakkert forhold

..til goliath og morsk for at de stadig tar vakter her inne og demmer opp for de mest rabiate av dolerne, uredde og tøffe

..til jacob for at han brakte dannelse til dette forum (ingen lett oppgave)

..til naiv fordi hun er kortfattet og ikke absolutt skal i buksa på meg første kvelden

..til andor fordi han er en klok, gammel mann som dertil skriver nynorsk (hvor fan er du?)

..til mssophie fordi det *er* noe med henne

..ikke til sør..han ønsker jeg litt sure oppstøt og at balanciden er forsvunnet, og brent svor og at vegetardesserten smaker løvetann..

....

God Jul!

(Har jeg glemt noen, vil jeg selvsagt rette det opp)

Skrevet

Oh my god, enda en fuckings "God jul"-melding tenkte jeg... Men den var heldigvis ikke til meg, så da skal jeg ikke bry meg om det. ;)

Skrevet

Oh my god, enda en fuckings "God jul"-melding tenkte jeg... Men den var heldigvis ikke til meg, så da skal jeg ikke bry meg om det. ;)

Ok, god jul til deg også :-) om du vil eller ei.

Skrevet

....og....og...........og.....snufs! :-) Sitter her og laster ned musikk for første gang fra bredbånd - gubben har kjøpt høytalere til meg. Har akkurat lastet ned "Rocking around a christmas trhee" med Kim Wilde & Mel Smith - min yndlingsjulesang - og så slår jeg opp DOL og så får jeg denne nydelige julehilsen fra deg, vår venn og sjelefrende, Grip!''

Ja, nå blei jeg så glad at jeg holdt på å grine! :)

Hvor mye har du drekki?

OG EN RIKTIG GOD JUL TIL DEG OG MADAMMEN DIN, måtte det vanke masse massasjeoljer og sigarer under treet i år :-)

*SMASK, KOZ OG ALT DET DER....* for å prøve å utkonkurrere favn... ;Þ

Skrevet

Takk i lige måte:-)

Nå vet jeg ikke helt hva du mener det *er* med meg, men jeg velger å tolke det posetivt, og sender over en juleklem. Og den er definitivt ikke platonisk:-))

Skrevet

Åååå, nå skulle jeg bare sveipe innom før jeg bikker litt sakte over med et glass eller noe...

Grip kjære, takk for nydelige og ikke minst forførende ord. En god førjulskveld og videre en lun, andektig og småfrekk jul til deg :-)

Skrevet

Takk i lige måte:-)

Nå vet jeg ikke helt hva du mener det *er* med meg, men jeg velger å tolke det posetivt, og sender over en juleklem. Og den er definitivt ikke platonisk:-))

En raus og varmende jul til deg, Miss :-)

Skrevet

....og....og...........og.....snufs! :-) Sitter her og laster ned musikk for første gang fra bredbånd - gubben har kjøpt høytalere til meg. Har akkurat lastet ned "Rocking around a christmas trhee" med Kim Wilde & Mel Smith - min yndlingsjulesang - og så slår jeg opp DOL og så får jeg denne nydelige julehilsen fra deg, vår venn og sjelefrende, Grip!''

Ja, nå blei jeg så glad at jeg holdt på å grine! :)

Hvor mye har du drekki?

OG EN RIKTIG GOD JUL TIL DEG OG MADAMMEN DIN, måtte det vanke masse massasjeoljer og sigarer under treet i år :-)

*SMASK, KOZ OG ALT DET DER....* for å prøve å utkonkurrere favn... ;Þ

Ei knallgod jul med alt du ønsker deg, flisa :-)

Skrevet

En raus og varmende jul til deg, Miss :-)

Takk for det favn, det samme ønskes deg:-)

Skrevet

Ei knallgod jul med alt du ønsker deg, flisa :-)

Takk i lige måde, kjære venn! :-) tenk at jeg liker deg så godt enda vi er så uenig så ofte!

KLEMMER DEG OGSÅ DA! .)

Skrevet

Dette var en usedvanlig hyggelig henvendelse sånn på lille julaften, og jeg stiller meg også bak dine ønsker til de øvrige.

Dog ikke uten forbehold, som sivilisert kristen-demokrat fra et møblert hjem må jeg ønske at selv signaturen sør får julefreden senket ned over sine portretter av Mao, Stalin, Lenin og Marx. Vi tror jo på julenissen, ikke sant? ;^)

*løfter begeret*

Skrevet

Dette var en usedvanlig hyggelig henvendelse sånn på lille julaften, og jeg stiller meg også bak dine ønsker til de øvrige.

Dog ikke uten forbehold, som sivilisert kristen-demokrat fra et møblert hjem må jeg ønske at selv signaturen sør får julefreden senket ned over sine portretter av Mao, Stalin, Lenin og Marx. Vi tror jo på julenissen, ikke sant? ;^)

*løfter begeret*

Tror på julenissen? Herregud, jeg *er* jo julenissen, jo. Så kom ikke her.

Ellers drikker jeg sjelden og heller ikke i dag, selv om det nok blir en cognac noe senere i aften, mest for maveregulering.

Skrevet

Tror på julenissen? Herregud, jeg *er* jo julenissen, jo. Så kom ikke her.

Ellers drikker jeg sjelden og heller ikke i dag, selv om det nok blir en cognac noe senere i aften, mest for maveregulering.

Just reminding you. ;^)

Skrevet

Vegetar-dessert? *rofl*

Menyen her inkluderer andestek, ribbe og entrecôte, men julaften er det kamskjell og sushi.

===

Her kan du lese om julens kristne budskap, fordi det forekommer meg at du har glemt mesteparten av det:

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article165081.ece

God Jul til deg også, Grip.

Med vennlig hilsen

Ja, god jul til deg også. Man er jo romslige mennesker.

Fint å se at noen holder seg til frisk sjømat julaften. Sushi er jo undervurdert her i landet og fortjener bedre.

Jeg ser at mange, spesielt på Østlandet, har for vane å spise gris. "Familieribbe" til 29,90 pr. kilo. Jeg fatter ikke at man kan lage jul ut av slikt.

Skrevet

Fint å se at noen holder seg til frisk sjømat julaften. Sushi er jo undervurdert her i landet og fortjener bedre.

Jeg ser at mange, spesielt på Østlandet, har for vane å spise gris. "Familieribbe" til 29,90 pr. kilo. Jeg fatter ikke at man kan lage jul ut av slikt.

Nå som 120% av befolkningen består av fundamentalistiske muslimer og jøder, har jo markedet for grisekjøtt ...øh... "avtatt noe"... Det er derfor naturlig at prisen også faller.

Skrevet

Nå som 120% av befolkningen består av fundamentalistiske muslimer og jøder, har jo markedet for grisekjøtt ...øh... "avtatt noe"... Det er derfor naturlig at prisen også faller.

Ja, du sier noe. Jeg hadde ikke tenkt på det.

Jeg trodde man skavet av den verste gørra av de feiteste og seigeste grisene og solgte det til prisbevisste, norske forbrukere som julemat.

Men klart; Når muslima overtar, er det kanskje slik at vi lengter tilbake til svinet likevel, selv om det vi sikkert får nok med de mange svina på to bein...når den tid kommer.

For øvrig er jeg i det fredsommelige hjørnet i aften, og lar meg meget vanskelig trekke opp.

Skrevet

Gris er digg, ullnøster har jeg aldri likt....

Skrevet

Gris er digg, ullnøster har jeg aldri likt....

Nei kokt kofte får de bare ha for meg! :-)

Skrevet

Riktig God Jul til deg også Grip!

Din spesielle kombinasjon av den skarpe penn og høflige frekkhet selv mot de mest rabiate folk er beundringsverdig, og en fryd for øye når du er på "vakt".

Ta gjerne mange av dem neste år:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...