Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du sier noe. Jeg hadde ikke tenkt på det.

Jeg trodde man skavet av den verste gørra av de feiteste og seigeste grisene og solgte det til prisbevisste, norske forbrukere som julemat.

Men klart; Når muslima overtar, er det kanskje slik at vi lengter tilbake til svinet likevel, selv om det vi sikkert får nok med de mange svina på to bein...når den tid kommer.

For øvrig er jeg i det fredsommelige hjørnet i aften, og lar meg meget vanskelig trekke opp.

Men si meg, hvilken dessert lar du følge etter pinnekjøttet? Ikke skuff meg... :-)

Skrevet

Men si meg, hvilken dessert lar du følge etter pinnekjøttet? Ikke skuff meg... :-)

Skuffe deg? Nei, det anser jeg som utenkelig.

Julaften er det selvsagt multekrem til dessert, og riskrem med rød saus til de av selskapet som ikke vet å verdsette viddas skatter.

Litt iskrem til kaffen kan man alltids nyte, men altså; multekrem. Hva sier så min kjære til det?

Skrevet

Skuffe deg? Nei, det anser jeg som utenkelig.

Julaften er det selvsagt multekrem til dessert, og riskrem med rød saus til de av selskapet som ikke vet å verdsette viddas skatter.

Litt iskrem til kaffen kan man alltids nyte, men altså; multekrem. Hva sier så min kjære til det?

Absolutt godkjent, multekrem er utrolig godt. Jeg er i det hele tatt svært glad i multer.

Her fikk jeg for noen år siden draget på å lage karamellpudding. Står i ovnen nå, og tar jeg ikke mye feil, vil den også i år få voksne menn til å gråte.

Skrevet

Absolutt godkjent, multekrem er utrolig godt. Jeg er i det hele tatt svært glad i multer.

Her fikk jeg for noen år siden draget på å lage karamellpudding. Står i ovnen nå, og tar jeg ikke mye feil, vil den også i år få voksne menn til å gråte.

Karamellpudding er vidunderlig spise, men må naturligvis være tilberedt slik du nevner. Skikkelig pudding er sjeldent forekommende nå for tiden, men enkelte hoteller har slikt hjemmelaget på sin buffe, og da er jeg meget raskt ute med skålen, tilsatt dugelig med karamellsaus.

Skrevet

Karamellpudding er vidunderlig spise, men må naturligvis være tilberedt slik du nevner. Skikkelig pudding er sjeldent forekommende nå for tiden, men enkelte hoteller har slikt hjemmelaget på sin buffe, og da er jeg meget raskt ute med skålen, tilsatt dugelig med karamellsaus.

I et heldig øyeblikk hadde jeg åndsnærværelse nok til å forespørre en som serverte en gang om oppskriften. Den er nok en av de beste dessertene jeg har vært borte i.

Skrevet

Vegetar-dessert? *rofl*

Menyen her inkluderer andestek, ribbe og entrecôte, men julaften er det kamskjell og sushi.

===

Her kan du lese om julens kristne budskap, fordi det forekommer meg at du har glemt mesteparten av det:

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article165081.ece

God Jul til deg også, Grip.

Med vennlig hilsen

Jeg synes definitivt at et ønske om ei trivelig og fredfull jul bør tilkomme deg. Så her har du det! :-)

Skrevet

Jeg synes definitivt at et ønske om ei trivelig og fredfull jul bør tilkomme deg. Så her har du det! :-)

Og jeg ønsker deg og dine en flott, fredelig jul, med god mat, drikke og masse flotte presanger!

Alt godt,

Skrevet

Kan jeg be om test-post?

Skrevet

Takk i lige måde, kjære venn! :-) tenk at jeg liker deg så godt enda vi er så uenig så ofte!

KLEMMER DEG OGSÅ DA! .)

Hehe, artig, men jeg er ikke fullt så uenig med _deg_ ;-)

Skrevet

Vet du, hadde jeg vært mann så hadde jeg også falt for din sjarm - du klarer å få det til å høres sexy ut med kvinnelige sysler på kjøkkenet - hehe.

God Jul! - Jeg har tatt pause for første gang i dag! :-)

Skrevet

Vet du, hadde jeg vært mann så hadde jeg også falt for din sjarm - du klarer å få det til å høres sexy ut med kvinnelige sysler på kjøkkenet - hehe.

God Jul! - Jeg har tatt pause for første gang i dag! :-)

Sjarm får andre uttale seg om (*kokett*), men matlaging og erotikk er selvsagt tett forbundet i det sanselige... :-)

Nå pusler vi rundt lett påkledd her, vel fornøyd med gårdagen og kvelden. Det var en julaften av de bedre, absolutt.

Skal i julelunsj om litt. Det blir bra, finnes knapt noe bedre enn å spise sammen med dem man liker og er glad i. Man kan bli religiøs av mindre - i alle fall dypt takknemlig for alle gode privilegier vi har.

Håper du og dine får en fortsatt varmende og gledelig jul :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...