Gå til innhold

Alle disse medikamentene....og god jul...


flammefugl

Anbefalte innlegg

Nozinan,Truxal,Largactil,Buronil,Haldol,Cisordinol,Trilafon,Zyprexa,Melleril(melerilllilll...vanskelig å uttale etter 2 konjakk og litt til),Risperdal,Stesolid, Valium,Vival,Xanor,Sobril,Diazepam(dvs Stesolid m.fl.),Imovane,Zopiclone,Stilnoct,Vallergan,Phenergan,Lamictal...Hva mer? Jo - Fontex,Prozac( les Prozac Nation av Elizabeth Wurtzel, den er bra!),Aurorix,Zoloft,Cipramil....alt dette har jeg hatt i meg opp igjennom åra.Rart å tenke på.En tablett av alle disse tilsammen ville kanskje blitt reneste overdosen?Enda rarere å tenke på...Men slik er jo faktisk livet.Faktisk!!!

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aah.. det hadde vaert festlig aa hamret loes paa gryter og trommer i dag tidlig.. :)

ha en saa god dag som mulig flammen.

"hadde vaert"???

Bare innrøm det, thinkerbell - det var deg som gjorde det! :D

Ønsker deg en god jul!

Ta vare på deg selv.

Alt godt,

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hadde vaert"???

Bare innrøm det, thinkerbell - det var deg som gjorde det! :D

Ønsker deg en god jul!

Ta vare på deg selv.

Alt godt,

*klem*

:) hehe

god jul soer.

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hehe

god jul soer.

klem!

God Jul til dere begge - gledessprederne!!!

Nå MÅ jeg spise rømmegrøt, sier mamma.En sånn typisk tradisjon som kommer fra Innherred , dvs en liten by i Nord Trøndelag.Kanskje noen kjenner seg igjen?

Anyhow - for ente gang - riktig go jul, alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Jul til dere begge - gledessprederne!!!

Nå MÅ jeg spise rømmegrøt, sier mamma.En sånn typisk tradisjon som kommer fra Innherred , dvs en liten by i Nord Trøndelag.Kanskje noen kjenner seg igjen?

Anyhow - for ente gang - riktig go jul, alle sammen!!!

Blir du tvangsforet med rømmegrøt?

NHD har sikkert en diagnose for slikt! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til dere begge - gledessprederne!!!

Nå MÅ jeg spise rømmegrøt, sier mamma.En sånn typisk tradisjon som kommer fra Innherred , dvs en liten by i Nord Trøndelag.Kanskje noen kjenner seg igjen?

Anyhow - for ente gang - riktig go jul, alle sammen!!!

hils mutter'n!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til dere begge - gledessprederne!!!

Nå MÅ jeg spise rømmegrøt, sier mamma.En sånn typisk tradisjon som kommer fra Innherred , dvs en liten by i Nord Trøndelag.Kanskje noen kjenner seg igjen?

Anyhow - for ente gang - riktig go jul, alle sammen!!!

God jul og hils dragemamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og hils dragemamma!

Skal hilse.Hun er forresten i drageform nå , etter littegranne konjakk og akevitt.Må jo ha det på julaften.Men kun da.

Har det veldig bra her hos foreldrene mine nå.Vet ikke hvor lenge det varer, men jeg er nå glad bare det varer noen dager.Før varte det jo ikke mer enn en eller toppen to dager.Nå har det gått bra i nesten 1 uke!!!That's progress!!

God jul til deg Frosken.Dragemor hilser.

Klem fra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hils mutter'n!

klem!

Will be done! Som jeg skrev til Frosken er hun i dragemor humør.Det er faktisk ganske så festlig.Disse nord trønderne kan når de vil.Men mamma vil jo nesten alltid, da.Håper jeg arver litt av det der.

Fortsatt god jul, Thinkerbell!Kos dæ!

Klæmma(vesst du vil ha?)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du tvangsforet med rømmegrøt?

NHD har sikkert en diagnose for slikt! :)

*klem*

Tjaaa...ikke tvangsforet akkurat...men...hmmm, må tenke litt nå, og det er jo ikke enkelt(halvt nord trønder og halvt finnmarking - og da kan det være litt hardt å bruke hjernen av og til).Jo.Egentlig er det vel en form for tvang, men jeg lar meg i så fall gjøre det på frivillig tvang...hehehe...har tatt meg litt konjakk i kveld jeg og, så det surrer en del i hauet.HIV I HAUE FØR DU DAUE!!!!

Ha ei fortreffeli' jul, Sør!

Klæmma,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Will be done! Som jeg skrev til Frosken er hun i dragemor humør.Det er faktisk ganske så festlig.Disse nord trønderne kan når de vil.Men mamma vil jo nesten alltid, da.Håper jeg arver litt av det der.

Fortsatt god jul, Thinkerbell!Kos dæ!

Klæmma(vesst du vil ha?)

:-)

*tar i mot alle klemmer*

godt aa hoere! kos deg videre du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...