Gå til innhold

God jul alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

God jul til deg også, Dorthe!

Håper morgendagen blir hyggeligere og mindre slitsom enn du frykter :)

Skrevet

God jul til deg også, Dorthe!

Håper morgendagen blir hyggeligere og mindre slitsom enn du frykter :)

Det ser slik ut for faren min har gjort mesteparten så det ser faktisk ut til å bli en mye bedre jul enn jeg regnet med :o)

Skrevet

Det ser slik ut for faren min har gjort mesteparten så det ser faktisk ut til å bli en mye bedre jul enn jeg regnet med :o)

Bra! Kos deg, da :)

Vi laget ferdig kalkun i dag, og hadde mine foreldre på middag.

Dermed blir det enkelt i morgen, når jeg skal spise alene med småguttene mine :)

I dag har vi faktisk vært både på kirkegården (rakk det mellom snøstormene) og diverse andre juleærend.

Freden senker seg i morgen formiddag.

Skrevet

Bra! Kos deg, da :)

Vi laget ferdig kalkun i dag, og hadde mine foreldre på middag.

Dermed blir det enkelt i morgen, når jeg skal spise alene med småguttene mine :)

I dag har vi faktisk vært både på kirkegården (rakk det mellom snøstormene) og diverse andre juleærend.

Freden senker seg i morgen formiddag.

Det høres bra ut, jeg kommer sikkert hjem tidlig jeg også og kan kose meg alene etter en god middag og en aquavit. I fjor var jeg hjemme klokka 8, da var det over og jeg slang meg på sofaen og slappet av

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

God jul til deg også Dorthe.

Bra at faren din har gjort i stand.

Jeg er akkurat ferdig med å lage fiskekabaret. Det er det siste jeg gjør lillejulaften. Så nå er jeg ferdig.

Phuu, nå skal jeg snart kose meg med litt likør.

Skrevet

God jul til deg og Dorthe:)

Gleder meg til i morgen, tenker da spesielt på MATEN:) Huff... har holdt meg jeg nå helt til nå... ikke en eneste juletallerken:)

Skrevet

God jul til deg og Dorthe:)

Gleder meg til i morgen, tenker da spesielt på MATEN:) Huff... har holdt meg jeg nå helt til nå... ikke en eneste juletallerken:)

Har ikke sett snurten til noe julemat jeg heller og ikke har jeg noe hjemme her heller så det blir i dag og så er det slutt ;o)

Skrevet

GOD JUL til deg også Dorthe!

Om noen timer kan vi puste ut, og krype dævvslitne opp i sofaen, - for oss sjæl :-)!

Gode tanker fra

Skrevet

God Jul til deg også Dorthe :-)

{{{klem}}}

alt godt ønskes fra

Skrevet

God jul til deg også, Dorthe.

- Og selvsagt til alle andre her inne.

Jeg har godtatt å bli nedstemt på pinnekjøttet mitt i år - for første gang i mitt førtiårige liv, så i kveld blir det ribbe.

Men 3. juledag er vi bedt i pinnekjøttlag med fest og fart i etterkant - så jeg får dosen min likevel.

Yeah!

Skrevet

GOD JUL til deg også Dorthe!

Om noen timer kan vi puste ut, og krype dævvslitne opp i sofaen, - for oss sjæl :-)!

Gode tanker fra

Jeg gleder meg til akkurat det. Beste som skjer i dag ;o)

Skrevet

En hyggelig og fredfull julehelg til dere alle fra meg.

Skrevet

En riktig god jul til deg Dorthe og selvfølgelig alle de andre her inne :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...