Gå til innhold

Ta vare på de du er gla i nå!


Gjest Thinkalot

Anbefalte innlegg

Gjest Thinkalot

Flere enn meg som sitter og føler seg lite høytidsstemt??

Sist jul var min søster på besøk med barna. Hun tok selvmord i august, og jeg gruer meg til julekvelden. Er bipolar affektiv, men tror ikke det har noe å si akkurat nå. Ang hvordan jeg føler meg mener jeg, tror det er helt naturlig at jeg er trist nå. Skal snarest(etter litt depping) prøve å se noe positivt oppi alt!

Skal uansett ta på "smile-maska" om ca 15 timer, men gruer meg bare. Håper kanskje vi i familien kan snakke om det, det hadde vært fint.

God jul alle sammen, sett stor pris på de dere elsker, og vis at dere er gla i dem!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at det ville være bra om dere i familien kunne snakke sammmen om det som er vanskelig - også på julaften.

For et par år siden hadde vi mistet ti familiemedlemmer løpet av et år - både selvmord, ulykker og naturlige dødsfall. Vi samlet oss og vi snakket om de vi savnet, gråt og lo, spiste ribbe med tårer i øynene, skålte for de vi hadde mistet og pakket opp gaver. Det ble en merkelig men god julaften. Jeg er sikker på at det hadde vært mye verre dersom vi ikke hadde tatt med oss savnet i julefeiringen.

Jeg håper du får en så fin jul som du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin jul tross alt, og at dere klarer å snakke om det som er trist oppe i all "julegleden".

Av og til er det mer normalt å være trist enn det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender deg mange tanker, og ønsker for deg at du kommer gjennom julen på en god måte. Det blir en annerledes jul for deg, og jeg håper dere sammen kan gi sammværet et godt innhold oppi sorgen over å være en for lite.

Jeg skal tenke over oppfordringen din om å ta vare på de jeg er glad i, det skal ofte ikke så mye til å gi det lille ekstra!

Jeg ønsker deg en god jul og mye godt i 2005!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...