Gå til innhold

litt ør i hodet, føler meg litt slapp av og til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt slapp i perioder(alt fra 1 dag til 10dager, det , blir tett i og snuffsete i nesablir litt varm i hode, men ikke svimmel eller vondt. egentlig litt vanskelig å sette ord. formen kan veksle i løp av deler av dagen.snakket med en lege som nevnte at det kunne være mangel på jern og søvn?? Dette skjer ofte hvis jeg drikker alkohol i mer enn to dager sammenhengende og når og etter jeg reiser. gutt 25

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin
Skrevet

Du kan jo få en grundig legesjekk på nyåret. Jernlager, stoffskifte, blodsukker etc. bør underøkes. Blodceller også; for å se om du har endret immunforsvar. Likeledes kan det testes på mat-allergier eller intoleranser. Prøv rikelig med C-vitaminer og f.eks Gerimax. Bruk salvann til skylling av nese/svelg daglig. Kanskje bør du ikke drikke alkohol mer enn en dag av gangen? Kanskje trenger du mer søvn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...