andrefa Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Jeg føler meg litt slapp i perioder(alt fra 1 dag til 10dager, det , blir tett i og snuffsete i nesablir litt varm i hode, men ikke svimmel eller vondt. egentlig litt vanskelig å sette ord. formen kan veksle i løp av deler av dagen.snakket med en lege som nevnte at det kunne være mangel på jern og søvn?? Dette skjer ofte hvis jeg drikker alkohol i mer enn to dager sammenhengende og når og etter jeg reiser. gutt 25 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Du kan jo få en grundig legesjekk på nyåret. Jernlager, stoffskifte, blodsukker etc. bør underøkes. Blodceller også; for å se om du har endret immunforsvar. Likeledes kan det testes på mat-allergier eller intoleranser. Prøv rikelig med C-vitaminer og f.eks Gerimax. Bruk salvann til skylling av nese/svelg daglig. Kanskje bør du ikke drikke alkohol mer enn en dag av gangen? Kanskje trenger du mer søvn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.