Gjest CInderellla Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Hvor mye koster de? Skulle pynte juletreet i går på lillejulaften, men selvfølgelig måtte en del av pærene til julelyset gå i stykker!:-( Så nå må vi ut å kjøpe juletrelyspærer til juletreet vårt, men jeg har nesten ikke noe penger igjen, så det spørs om vi får lys på juletreet vårt i år!:-( Noen som vet hvor mye sånt koster? 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Bare pærene du skal kjøpe? Jeg vet ikke pris, men kan ikke tenke meg det koster så mye... Husker det har skjedd oss også i siste liten en gang. 0 Siter
Gjest Rudolf med nesen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Juletrelyspærer? En tier eller to. 0 Siter
Gjest Cinderellla Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Bare pærene du skal kjøpe? Jeg vet ikke pris, men kan ikke tenke meg det koster så mye... Husker det har skjedd oss også i siste liten en gang. Ja det er bare pærene jeg trenger til lyskjeden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.